Mikä on tämä fun2Cell joka lähettelee mulle maksullisia viestejä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johan on markkinat!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meitä kusetettuja taitaa olla runsaanpuoleisesti! Mulle tuli kanssa 20 euron lasku. Kävin kuusi sähköpostillista tiukkaa kirjeen vaihtoa palvelun "tarjoajan" kanssa. Ensin ei mitään takaisin, sitten tarjottiin puolet, eli 10€, mistä oli helppo päätellä, ettei toisella osapuolella ole ihan puhtaat jauhot pussukassa. Annoin asian tänään kuluttajaneuvojan hoidettavaksi. Hän vastasi heti:"..En totta puhuen löytänyt netistä palvelustanne mitään muuta tietoa kuin (Nimeni) kohtalotovereiden ketjun(htttp://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset........." - eli juuri tämän palstan, jonka minäkin nyt vasta löysin kuluttajaneuvojan vastauksesta. Netissä on lomake yhteyden ottoa varten kuluttajaneuvojaan! Ehkä on hyvä odottaa, josko hän "opastaa" palauttamaan kaikille kärsineille.
Lupaan aikanaan kertoa miten minun kohdallani asia ratkesi.

Jatkoa edelliseen:
Minun kohdaltani asia ratkesi nopeasti kun annettiin muistivirkistettä. Isoin ongelma oli se, että en muistanut käyttäneeni mitään maksullista palvelua! Ilmeistä kuitenkin on, että olen todella hairahtunut "kisaan": http://www.eazywin.net/fi-fi/quizanimal. Sivu on selkeä ja siinä on kerrottu
kustannusten muodostuminen. Minun on siis pyydettävä anteeksi (olen pyytänyt jo) ja mentävä peilin eteen. Tuo fun2Celltaitaa olla ihan kokonaan toinen juttu!

sen jälkeen kun lähetin sähköposteja helmikuun alusta ja sen jälkeen kun tein kaikki mitä sanoin ajemmin tässä forumissa, sain heiltä vastausta jossa oli täytettävää lomaketta. täytin ja lähetin sitä, ja sain eilen ilmoitusta että saisin tänään rahani palautusta. rahani on nyt tilipankissani.

Daprime.com joka on Tallinassa maksoi minulle KAIKKI 17119-viestien summa takaisin. eazywin-, easyfun- ja fun2cell ovat kaikki Hongkongissa. ja tilaustiedoissaan on samaa tekstiä (paitsi osoiteet) sitten ovat minulta samaa firmaa.

Missään nimessä ei kannata osallistua mihinkään kilpailuihin Facebookissa joissa pyydetään puh. numeroa. Sinne jos pistää niin se on melkoisen varmaa, että alkaa tulla tekstareita joiden vastaan ottaminen maksaa :(

kyllähän sinne jotenkin täytyy saada yhteyttä jos perkele liittymättä joutuu maksaan.. minä otan ainakin rahani takaisin varkailta!!!

Ei voi kuin naurattaa nämä hölmöt jotka lisäilee numeroaan jokaiseen vastaantulevaan nettitestiin tai kilpailuun, vaikka näiden maksullisuudesta on tiedoitettu jo vaikka kuinka kauan. Turha itkeä kun on itse tultua hölmöiltyä:)

kyllähän sinne jotenkin täytyy saada yhteyttä jos perkele liittymättä joutuu maksaan.. minä otan ainakin rahani takaisin varkailta!!!

Ei voi kuin naurattaa nämä hölmöt jotka lisäilee numeroaan jokaiseen vastaantulevaan nettitestiin tai kilpailuun, vaikka näiden maksullisuudesta on tiedoitettu jo vaikka kuinka kauan. Turha itkeä kun on itse tultu hölmöiltyä:)

Ei tässä mistään hölmöydestä ainoastaan ole kyse. En ole minäkään mihinkään numeroani laittanut tai osallistunut ja saman asian uhri olen. Puhelinlaskussa 20 e ja toinen 1,50 e maksu tullu "tyhjästä". Operaattori vahvisti, etten ole ainut jolle näin on käynyt. Laitoin kyseiseen firmaan s-postia, jossa ilmoitin haluavani rahat takaisn tai ilmoitan asiasta poliisille. Korvaushakemus tuli samantien.. Mietin vaan että toiminko, vai etenenkö muuten. Summahan ei ole järisyttävä, mutta ottaa kupoliin tuollaiset varkaat ja miten paljon lie ihmisiä, jotka vaan kiltisti maksaa..

Minä ainakin sain tilauksen perttua ja viimeisen laskutuksen hyvityksen tililleni. Asiakaspalvelu oli nopeaa ja ystävällistä toisin kuin vuosi sitten glomobin kanssa joka ei palauttanut mitään.

no mutta miten he voivat pelkkää tilinumeroa väärinkäyttää? Firmat lähettelevät laskuissaan tilinumeroaan mihin vain, ja usealla netissäkin näkyvillä. Itsellä ainakin yksi "ylimääräinen" tili, annan sen tilinron.

Olen itsekin ollut uhri, mutta sain hyvityksen tarpeeksi heitä uhkailtuani. Aloin miettimään yrittäjänä vähän samanlaista "huijausta": laitan liikkeeni oveen pienen lapun, jossa kerrotaan, että sisälle astuessaan asiakas sitoutuu ostamaan liikkeeni palveluja tai tuotteita tietyllä summalla/kk. Irti sopimuksesta pääsee vain hyppimällä takaperin yhdellä jalalla ulos sikalan lietelantasäiliöön johtavasta takaovesta. Katsotaan miten toimii!

Minulle kävi samallal tavalla. Outoja viestejä alkoi tulla täältä Fun2Celliltä jopa 4 peräkkäin. Sitten huomasin, että puhelilaskuissa oli palvelutekstiviesteistä laskutettu 20 euroa /lasku. Myöskään minä en ole osallistunut mihinkään kilpailuihin ainakaan vuoteen. Viime vuonna menin helppooon ja osallistuin johonkin arvontaan, johon laitoin numeroni. Silloin maksoin kirvelevin mielin laskut ja lopetin palvelun STOP-tekstiviestillä. Operaattorin asiakaspalvelija suhtautui koppavasti ja väitti aluksi, ettei tiedä edes tämän palvelun numeroa, ja kehotti minua itse laittamaann numerooni palveluviestieston. Pääsin firman nettisivuille kiitos muiden tällä palstalla kirjoittaneiden. Laitoin palautesivuille muutamia viestejä, joissa uhkailin poliisilla ja medialla. Viesteihin vastattiin samana päivänä. Tänään sain sieltä sähköpostina reklamaatiokaavakkeen ja omituisen selityksen siitä, että operaattorista johtuvista syistä palvelu oli aktivoitunut uudelleen. Minulle luvattiin maksaa rahat takaisin ja myös se 20 euroa, joka tuleee seuraavaan puhelinlaskuun. Saas nähdä, miten äijän käy! Tehkää samoin, älkää antako huijareille periksi. Operaattoritkin ovat varmasti tietoisia toiminnasta ja antavat sen jatkua.

Palautetut rahat ilmestyivät tililleni tänään , siis samana päivänä, jolloin täytin reklamaatiokaavakkeen.! Nyt hyvät ystävät, ryhtykää reklamoimaan, kysykää palveluntuottajalta esim. päivämäärää jolloin sopmus muka olisi tehty. Mulla se oli se viimevuotinen "mokani", joka muka aktivoitui vahingossa uudelleen. Emme anna kusettaa itseämme !!

Näille huijauksille ei tule loppua,ellei lainsäädännöllä puututa tehokkaasti ongelmaan ja määritellä sellaiset sanktiot, ettei huijauksesta missään olosuhteissa tule kannattavaa. Näin vaalien alla voin luvata ääneni sellaiselle henkilölle, jolla on selkärankaa katkaista siivet näiltä huijareilta. Puolueellakaan ei niin väliä, kunhan vain ei ole se, josta kuuluisan yrittäjiä vedättäneen firman viestintäjohtaja on lähtöisin.

Kyllä ottaa päähän mullakin on sama ongelma nro 17119 kanssa on lähetelly viestejä 10kpl tän vuoden puolella 50€ lasku odottelee maksua. Olin yhteydessä firmaan tuli tieto että olisin tehnyt tilauksen sinne 18.12.09, joka on mahdollista mutta olen 110% että peruin sen. Ja siksi ei suostu korvaamaan viestejä. Kannattaako tässä enään pyristellä vai pitääkö maksaa lasku?

Ja mulla se oli eazywin nimellä jolle ei ole edes enää netti sivua.

Suostuiko sieltä korvaamaan teille heti vai vasta väännö jälkeen jotka saitte korvauksen???

Mä sain korvauksen tolta fun2celliltä, kun lähetin niille sähköpostia jossa kirosin sen mestan alimpaan helvettiin ja uhkasin ottaa yhteyttä kuluttajansuoja asiamieheen. Rahojen palautuksessa kesti muutama päivä siitä kun otin yhteyttä. 40e palauttivat.

Kyllä ottaa päähän mullakin on sama ongelma nro 17119 kanssa on lähetelly viestejä 10kpl tän vuoden puolella 50€ lasku odottelee maksua. Olin yhteydessä firmaan tuli tieto että olisin tehnyt tilauksen sinne 18.12.09, joka on mahdollista mutta olen 110% että peruin sen. Ja siksi ei suostu korvaamaan viestejä. Kannattaako tässä enään pyristellä vai pitääkö maksaa lasku?

Ja mulla se oli eazywin nimellä jolle ei ole edes enää netti sivua.

Suostuiko sieltä korvaamaan teille heti vai vasta väännö jälkeen jotka saitte korvauksen???

Minä täytin vaan lomakkeessa pyydetyt tiedot ilman sen kummempia vääntöjä ja rahat tulivat tosiaan parin päivän sisällä. Eivät vaatineet edes tositteita maksetuista viesteistä, joten en tiedä tarkistivatko sen jostain. Olisihan sitä voinut yrittää pyytää enemmänkin.. kivusta ja särystä :))

Mä olen ilmeisesti joskus osallistunut johonkin kilpailuun tajuamattani sen liittyvän tällaiseen kestopalveluun... Kuitenkin hämärästi muistelin sen myös stopanneeni, mutta väittivät minun olevan väärässä tai stop koodini olleen väärä.. Epäilyttää vaan vähän että miksi sain ekat palveluviestit vasta viime kuussa, vaikka kilpailuun olin heidän mukaansa osallistunut vuosi sitten??!!! :) Ei rahoja siis takaisin, koska minä olen väärässä.

Täällä kans sama juttu. Yrityksenä Daprime. Tyttö haksahti n. vuosi sitte ja tilas vahingossa jonku jutun. Me laitettiin sinne heti stop-viesti, josta tuli vastaanottokuittauski. Ja nyt sitte oli puhelinlaskussa outoja ajanvietepalvelutekstareita. Soitin DNA:lle ja katsoivat yrityksen nimen ja tiedot. Tosi törkeetä! Summa on tietty tavallisessa puhelinlaskussa ja DNA:lta sanottiin että se pitäis maksaa ja sitte periä rahat takas siltä firmalta. Enhän mää voi olla varma, että ne palauttaa mitään! Voinko jättää maksamatta? Tässä laskussa oli 30 e. 10 e on jo huomaamattani maksanu ja asiakaspalvelija katto koneelta, että eilen oli tullu 4 noita viiden euron hintasia tekstareita tytön kännykkään.

Antakaahan joku esimerkki viesti selvällä englannin kielellä, kuinka saitte heidät lähetäämään tuon reklamaatia kaavakkeen itsellenn? Ja mitäs tietoja siinä kysyttiin?