Mikä on tän biisin nimi....??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TyTy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On ihana aamu, Johnny Liebkind levytti joskus 60-luvun lopussa tai 70-luvun alussa. Itselle ja varmaan monelle muullekin äijänpuolelle tämä piisi on jäänyt todella lähtemättömästi mieleen. Se nimittäin soitettiin meille ensimmäisenä varusmiespalveluksen aamuna klo 6.00 ... ja sitten alkoikin helvatanmoinen huuto ... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nikke:
On ihana aamu, Johnny Liebkind levytti joskus 60-luvun lopussa tai 70-luvun alussa. Itselle ja varmaan monelle muullekin äijänpuolelle tämä piisi on jäänyt todella lähtemättömästi mieleen. Se nimittäin soitettiin meille ensimmäisenä varusmiespalveluksen aamuna klo 6.00 ... ja sitten alkoikin helvatanmoinen huuto ... :)

Mä oon kanssa kuullu samanmoisia kokemuksia.. varsin mukava kokemus varmasti! :D

Tosta biisistä vielä yks juttu joka on mua vaivannu pitkään: siinä on kohta jossa Johnny laulaa näin: "Rakkaimpani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin ..." vai laulaako sittenkin näin: "Rakkain pani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin ..."? :) Tietääkö joku kumpi se on ja millä perusteella?

Tosta biisistä vielä yks juttu joka on mua vaivannu pitkään: siinä on kohta jossa Johnny laulaa näin: "Rakkaimpani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin ..." vai laulaako sittenkin näin: "Rakkain pani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin ..."? :) Tietääkö joku kumpi se on ja millä perusteella?

:whistle: paha kysymys.. :whistle: :laugh: :laugh:

jotenkin mää veikkaan tota ekaa, mutta enpä oo varma. Muistaakseni löytynee tuolta toivelaulukirjoista.. pitäsiköhän tarkistaa.. :whistle: :D

No voi rähmä ... siis kumpikin on ton mukaan mahdollinen? Panovirhehän tossa on joka tapauksessa: väärä kirjain tai välilyönnin puute! :)

panovirhe juu... tiiä sitten miten menee.. :whistle: :D

mitäs muita mukavia biisejä teille armeijassa soitettiin.. :whistle:

Yhteistyössä