V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BellaMarie:Mäkin laitoin just pizzan uuniinSidukkaa ei viitti tässä tilassa juoda.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BellaMarie:Mäkin laitoin just pizzan uuniinSidukkaa ei viitti tässä tilassa juoda.
Teikkö nääkin ihan ite?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko ihanammin ilta enää alkaa.. onko ihanampaa iltaa kuin tää...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nenä edessä höyryävä valkosipulikeitto ja bruschettoja, kuiva omppusiideri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nenä edessä höyryävä valkosipulikeitto ja bruschettoja, kuiva omppusiideri![]()
Onko valkosipulikeitto itse tehtyä? Sitä vaan että jos on niin voisitko jakaa ohjeen kanssamme? =) Meillä ollaan hulluna valkosipuliin, eikä ole koskaan tullut mieleen tehdä siitä keittoa. Mutta kuulostaa ihanalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nenä edessä höyryävä valkosipulikeitto ja bruschettoja, kuiva omppusiideri![]()
Onko valkosipulikeitto itse tehtyä? Sitä vaan että jos on niin voisitko jakaa ohjeen kanssamme? =) Meillä ollaan hulluna valkosipuliin, eikä ole koskaan tullut mieleen tehdä siitä keittoa. Mutta kuulostaa ihanalle![]()
ononon!!! heti tulee ohje:
http://suolaapippuria.blogspot.com/2006/12/valkosipulikeitto.html
Tämä on eräästä blogista, ei siis omasta. Aivan tajuttoman hyvää!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nenä edessä höyryävä valkosipulikeitto ja bruschettoja, kuiva omppusiideri![]()
ononon!!! heti tulee ohje:
http://suolaapippuria.blogspot.com/2006/12/valkosipulikeitto.html
Tämä on eräästä blogista, ei siis omasta. Aivan tajuttoman hyvää!!!
Kiitos :flower: Tätä kokeillaan heti huomenna!
Alkuperäinen kirjoittaja :):Minä vetelehdin sohvalla. Jalat on kohti kattoa. Keittiössä kuuluu valmistuvan tacoillallinen. Kelpaa.