Ihanaa herätä aamulla aikaisin kun muut nukkuu. Siivota toki voisi, mutta en taida vaivautua, juon kaffet mieluummin rauhassa
Päivällä mennään syömään siskon anopin miehen luokse. Me saatiin vihdoin tällä kertaa ostaa lihat, hävettää mennä sinne aina syömään "piikkiin". Erilaisia paloja lammasta on vino pino ja lisäksi raakamakkaroita ja nakkeja
Huomenta!
Ihana sunnuntai, aurinko paistaa, tulee taas ihana keväinen päivä. Mä niin rakastan kevättä, herään vihdoin pitkästä talviunestani. Ja sitäpaitsi, mulla on yks salaisuus, joka saa perhoset lentelemään mun vatsassa Jotain ihmeellistä tapahtui mulle, mutta mä en uskalla kertoa siitä enempää jos vaikka toinen osapuoli sattuu palstailemaan täällä
Tänään ohjelmassa siivousta ja kotiaskareita, lapset lupasin pulkkamäkeen viedä. Makkaranpaisto on kyllä hyvä idea, pitää miettiä voisko sitä toteuttaa täällä kotona jotenkin kun grilli on kuitenkin puutarhassa lumikinosten saartamana.
Huomenta!
Täällä makoilee 3 krapulaista, tai oikeastaan eivät ole vielä heränneet, niin eivät tiedä olevansa kankkusen talossa.
Hehehee! Itse en ottanut mitään, mulla oli aivan yhtä hauskaa kuin heillä, nauroin maha kippurassa koko illan.
Huomenta! :heart:
Mie heräsin aamulla ihan innoissani viimeistelemään villasukkaa, että saisin uudet sukat jalkaan kun lähdetään pariskuntaporukalla merenrantaan.