Mikä on tässä tilanteessa oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Mulla on mitta täynnä mun äitipuolta, mä olen vuodesta -94 sietänyt sen vuoristoratakohtelua mua kohtaan: välillä mä olen ok, välillä mä en ole hänelle olemassakaan ja välillä olen riidan aiheena kun isän mielestä mutkin voitaisiin joskus ottaa huomioon.

Rehellisesti, olen ollut hiljaa niin kauan kun hän on elämääni kuulunut. En ole haukkunut enkä ollut ilkeä. Hän vain ei voi hyväksyä minua.

Nyt isäni painostaa, että jos en hyväksy äitipuolta ja en usko mikä apu hän minulle olisi, en näe isäänikään.

Mitä mä teen? Olen tästä ennenkin puhunut, tai ainakin sivuuttanut aihetta täällä, jos kukaan muistaa...

aika hurja kommentti :hug: Vaikea sanoa, mutta on tosi väärin laita sua tolleen seinää vasten.Kaikkien kanssa ei vaan synkkaa eikä tulla sydänystäviksi ei siinä sen kummempaa eikä tuolleen kyllä voi ketään pakottaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tuli mieleen että ei auta muu kuin te kolme istutte pöydän ympärille ja antaa tulla suut puhtaaksi.Ukkosenkin jälkeen tulee ihana raitis ilma ;)

Mä yritin tätä ehdottaa mutta ei se käynyt, en tiedä miksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
En minäkään oo isäpuoleni antanu kohdella kuinka sattuu,älä sinäkään.Älä ole isäs kanssa väleissä.Sillä siisti.Kyllä oppii kunnioittamaan suakin.

Oppiiko?

Hänen mielestään minä olen hankala, minun kanssani ei voi puhua. Nyt kun olen tulossa itse äidiksi, yritin tehdä selväksi etten järjestä kaksia ristiäisiä tai kaksia häitä sen takia, että isä ja äitipuoli eivät voi olla samassa tilassa äitini kanssa. Tulos näköjään on, että jompi kumpi tulee.

Olen alkanut mielessä melkein vihaamaan äitipuolta. En voi sietää ajatusta entä häntä pitäisi sanoa mummoksi, tai että hän tulee sairaalaan katsomaan vauvaa, minun ollessa jotenkin todella... haavoittuvainen silloin.

No ei nyt ihan samanlaista mut meillä oli häiden ja ristiäisten(ekojen) kanssa hieman ongelmia. Anoppi sono et hän ei tuu jos appi tulee. Tulin siihen tulokseen että jos aikuiset ei osaa olla ihmisiksi niin voi voi... itestäänhän ne tekee naurunalaisen.
Ilmota isällesi että homman nimi on nyt tämä.... olet aikuinen ihminen niin ei sinun tosiaankaan tarvii enää taipua isäsi tahtoon

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
No ei nyt ihan samanlaista mut meillä oli häiden ja ristiäisten(ekojen) kanssa hieman ongelmia. Anoppi sono et hän ei tuu jos appi tulee. Tulin siihen tulokseen että jos aikuiset ei osaa olla ihmisiksi niin voi voi... itestäänhän ne tekee naurunalaisen.
Ilmota isällesi että homman nimi on nyt tämä.... olet aikuinen ihminen niin ei sinun tosiaankaan tarvii enää taipua isäsi tahtoon

Niin mä ilmoitinkin, että näin teen. Ja siitä tuli kaikki tämä poru, kun sanoin mitä en enää suostu sietämään.

Yhteistyössä