R
rapakunto
Vieras
Eli tavallinen tarina; pitkä parisuhde ja totaalinen lässähtäminen kun se loppuajan kriisi alkoi.
Mä olen viimeiset pari vuotta kulkenut kaikki autoa pidemmät matkat autolla, hengästyn ihan pienistä suoristuksista ja esim.omakotitalon pihasta lumien kolaaminen saa mun keuhkot repeämään, tähtiä näkyy silmissä, hiki virtaa ja oon ihan kuollut (en siis asu itse omakotitalossa, kerran tein vanhempieni luona lumityöt tänä talvena..) ja naapurin rouva senkun lykki omasta pihastaan lumia ihan fressinä ja näytti ettei tunnu missään.
NYT TÄÄ LUSMUILU SAA LUVAN LOPPUA!!!!!
Antakaa mulle vinkkejä mitkä liikuntamuodot nostaa tehokkaimmin kuntoa, mitä aloittelija on muistettava ja mistä tsemppihenkeä jos liikkuminen meinaa tyssätä...? Tällä kertaa olen kyllä aivan tosissani tän asian kanssa, kehtaa mitään tehdä enää kenenkään nähden kun hengästyy niin pienistä asioista...
Ja ainiin, kuntosalia ei löydy läheltä, eli jotain muuta
Mä olen viimeiset pari vuotta kulkenut kaikki autoa pidemmät matkat autolla, hengästyn ihan pienistä suoristuksista ja esim.omakotitalon pihasta lumien kolaaminen saa mun keuhkot repeämään, tähtiä näkyy silmissä, hiki virtaa ja oon ihan kuollut (en siis asu itse omakotitalossa, kerran tein vanhempieni luona lumityöt tänä talvena..) ja naapurin rouva senkun lykki omasta pihastaan lumia ihan fressinä ja näytti ettei tunnu missään.
NYT TÄÄ LUSMUILU SAA LUVAN LOPPUA!!!!!
Antakaa mulle vinkkejä mitkä liikuntamuodot nostaa tehokkaimmin kuntoa, mitä aloittelija on muistettava ja mistä tsemppihenkeä jos liikkuminen meinaa tyssätä...? Tällä kertaa olen kyllä aivan tosissani tän asian kanssa, kehtaa mitään tehdä enää kenenkään nähden kun hengästyy niin pienistä asioista...
Ja ainiin, kuntosalia ei löydy läheltä, eli jotain muuta