Mikä paras yhdistelmävaunu? Hinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gfgf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
käytännön erona ainakin se että se erillinen kova koppa vaatii sen säilytystilan kun käy pieneksi ja siirrytään ratasosaan. oon ainakin ollut tosi tyytyväinen tuohon koppaan ja se on tosiaan toiminut pussina sitten koppavaiheen jälkeen. pehmyt koppa on tarvittaessa tosi kätevä nostaa vauvoineen päivineen rattaan päälle ja pois. oli kätevä myös sen takia että rattaan sai säilyttää varastossa, eikä sisällä..ja aina oli lämmin kantokoppa valmiina ja vauvan siirsin kopassa ulos ja eikun rattaisiin.teutonioissa mulla oli kova koppa, joka jäi pieneksi jo n 6kk ikäisenä.

Juu toi pehmyt koppa alkaakin kuulostaan paljon paremmalta :) Kiitos valistuksesta. Meillä on niin minimaalisesti säilytystilaa että kaikki ylimääräinen on liikaa. Ja olis tosiaan kiva, et vois vaunut säilyttää esim tos viileessä eteisessä ja sit koppa olis lämpimässä. Ku ei ulkona halua säilyttää missää nimessä.

Kova koppa toimii erinomaisena matkasänkynä vauvalle mikäli yökyläilette. Ja jos heinäkuussa syntyy, niin seuraava talvi menee vielä kopassa. Minusta kova koppa on talvella mukavampi ja suojaisampi vauvalle kuin pehmeä. Nää on mielipidekysymyksiä, itse en ikinä ottaisi muuta kuin kovan kopan.

Yhteistyössä