Mikä saa miehen iskemään lapsuudenkaverinsa tytärtä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24406414]Teitä tuollainen ei haittaisi, mutta mua haittaa. Kummallista kun mun pitäisi muuttaa mieleni teidän mukaan.[/QUOTE]
Ei pidä, mutta älä viitsi ihan normaaleja ihmisiä syyllistää kummallisiksi pervoiksi, kun eivät osaa sinun maailmanjärjestyksen mukaan toimia.

[QUOTE="vieras";24406436]Ei pidä, mutta älä viitsi ihan normaaleja ihmisiä syyllistää kummallisiksi pervoiksi, kun eivät osaa sinun maailmanjärjestyksen mukaan toimia.[/QUOTE]

Anteeksi mitä?

Hmm. Mun mielestä tuo olisi outoa siinä tapauksessa että mies olisi edelleen äitisi kaveri ja olisi tuntenut sinut pienestä asti. Silloin se tuntuisi jotenkin ällöltä, jos olisi nähnyt sinun kasvavan lapsesta aikuiseksi, jolloin se ikäero olisi selvempää ja tuo mies olisi liian läheinen mihinkään suhteeseen. Nyt jos hän ei ole sinua tuntenut lapsesta asti niin ei tuo mies osaa nähdä sinua selvästi liian nuorena itselleen tai ajatella että olet saman ikäisen kaverin lapsi koska ei ole äitisi kanssa tekemisissä.

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";24406476]Hmm. Mun mielestä tuo olisi outoa siinä tapauksessa että mies olisi edelleen äitisi kaveri ja olisi tuntenut sinut pienestä asti. Silloin se tuntuisi jotenkin ällöltä, jos olisi nähnyt sinun kasvavan lapsesta aikuiseksi, jolloin se ikäero olisi selvempää ja tuo mies olisi liian läheinen mihinkään suhteeseen. Nyt jos hän ei ole sinua tuntenut lapsesta asti niin ei tuo mies osaa nähdä sinua selvästi liian nuorena itselleen tai ajatella että olet saman ikäisen kaverin lapsi koska ei ole äitisi kanssa tekemisissä.[/QUOTE]

Mikäs sen amerikkalaisen ohjaajan/näyttelijän nimi oikein on joka meni naimisiin ottotyttärensä kanssa?

[QUOTE="a p";24406449]En ole. Eikö Harava ole bannissa?[/QUOTE]

Mitä se siihen vaikuttaa? Sopisit juurikin olemaan harava, kirjoitat harmaana, pyörit kaljakuppiloissa ja olet 31v. Tunnustas ny.

Alkuperäinen kirjoittaja myönnä;24407106:
Mitä se siihen vaikuttaa? Sopisit juurikin olemaan harava, kirjoitat harmaana, pyörit kaljakuppiloissa ja olet 31v. Tunnustas ny.

Täällä kirjoittaa aika monikin harmaana joten epäiletkö heitä kaikkia Haravaksi? Tuo kaljakuppila oli kyllä sun keksintö. Mä en sellaista maininnut missään kohtaa. Mä olen 31v. eli syntynyt vuonna -80. Onko Harava syntynyt samana vuonna?

[QUOTE="a p";24410505]Täällä kirjoittaa aika monikin harmaana joten epäiletkö heitä kaikkia Haravaksi? Tuo kaljakuppila oli kyllä sun keksintö. Mä en sellaista maininnut missään kohtaa. Mä olen 31v. eli syntynyt vuonna -80. Onko Harava syntynyt samana vuonna?[/QUOTE]

Kiinni jäit Scarlet!

Yhteistyössä