Mikä siinä CTR:ssä (crosstraining/crossfit) on niin koukuttavaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missyminor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missyminor

Vieras
Kertokaa nyt että mikä ihme siinä lajissa nyt sitten koukuttaa? Kaikki puhuvat ko. lajista ja samaan hengenvetoon huokaisevat miten KOUKUTTAVAA se onkaan... MIKÄ siinä nyt sitten on niin ihmeellista? Tell tell!

Ei se varmaan se itse laji oo sellanen joka koukuttaa vaan liikunta yleensäkin. Tietysti jos sielläpäin on nyt kauheessa huudossa tuo crossfit, niin varmasti moni siihen koukuttuu, täälläpäin tuntuu taas olevan circuit suurenosan suosiossa. "muotilajeja" tulee ja menee, mutta liikunta itsessään on se, mikä koukuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29904040:
Ei se varmaan se itse laji oo sellanen joka koukuttaa vaan liikunta yleensäkin. Tietysti jos sielläpäin on nyt kauheessa huudossa tuo crossfit, niin varmasti moni siihen koukuttuu, täälläpäin tuntuu taas olevan circuit suurenosan suosiossa. "muotilajeja" tulee ja menee, mutta liikunta itsessään on se, mikä koukuttaa.

Ööö... ok :) noh, itse olen liikkunut ikäni, enkä minä kyllä mistään lajista ole niin fanaattisesti toitottanut ;) kyllä ne muotivillitykset tiedetään, milloin se on less millsin uutuudet milloin joku zumba-kärpänen ;)

Haluaisin oikeasti lajia harrastavien kommentteja, kiitos.

Yhteistyössä