Mä kans ihmettelen tätä vastaamattomuutta. Mun mielestä on täysin käsittämättömän moukkamaista olla vastaamatta kutsuun. Noh, oma mokahan se on.
Siis mun lapseni lopetti päiväkodissa ja ajattekin sen kunniaksi ja siitä johtuen järjestää juhlat, joihin kutsuin kaikki lapseni päiväkotiryhmässä olevat tytöt. Selitin kutsussa, että haluaisin kovasti että lapselleni jäisi vielä päiväkodin jälkeenkin kavereita kyseisestä ryhmästä ja siksi järjestämme läksiäisjuhlat. Eli toisin sanottuna juhlat olivat tarkoitettu lähinnä "meille tutustumiseen", jotta kaverit voisivat nähdä toisiaan vielä jatkossakin. Kaikki päiväkotikaverit asuivat tästä 2 km säteellä. Ja kutsuun oli vielä merkattu että lapsi voi tulla vanhempien kanssa tai ilman.
Lähetin kutsun 7:lle kaverille. Lokeroon. Kaikki kutsut hävisivät saman päivän aikana. Yhden annoin äidille käteen ja kerroin mistä on kyse. Hän sanoi idean olevan hyvä ja aikoi ilmoitella tulevatko.
Noh, yhdeltä ainoalta tuli vastaus, että Kerttu ei nyt pääse ja jätämme väliin. Keneltäkään muulta 6:lta ei tullut mitään vastausta! Ei myöskään siltä äidiltä, jolle annoin kutsun käteen, joka aikoi ilmoittaa. Oli sitten kyseisenä juhlapäivänä vähän epätietoinen olo, että entä jos joku kuitenkin tulee, mutta ei ole tajunnut ilmoittaa siitä. En leiponut sitten mitään enkä ostanut mitään. Ja ketään ei tullutkaan. Olipa kiva selitellä lapselle, että ei sun kaverit tulleetkaan ja juhlat on peruttu.
Mun mielestä tämä on niin moukkamaista. Noh, moni muukin asia tällä wt-pikkukylällä on moukkamaista.