Mikä siinä on että naiset antavat itsensä rupsahtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isildur1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskon että naisilla suurempi painoindeksi. Sitä paitsi jo aiemmin mainittu seksuaalinen poikkeavuus miesten ja naisten välillä vaikuttaa myös tilanteeseen

Googlaa niin ei tartte uskoa.

Lihavuus :: Terveyskirjasto

esimerkiksi tuolla sanotaan, että:
Suomalaisista aikuisista miehistä normaalipainon ylittää kaksi kolmasosaa ja naisista runsas puolet. Vähintään merkittävästi lihavia (painoindeksi vähintään 30 eli 12–15 kilon ylipaino) sekä miehistä että naisista on kaksi kymmenestä

Tässä THL:n sivuilta:

http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/tutkimus/ohjelmat/kansallinen_lihavuusohjelma_2012_2015/luvut/yleisyys_suomessa

Kyllä ne miehet taitaa tässä voiton viedä...

[QUOTE="kukkanen";28773410]taas näitä aloituksia... ei nää enää oo ees viihdyttäviä :D[/QUOTE]

Ei niin kun vähintään joka toinen päivä samanlaisia aloituksia. Ja aloittajana joko katkera, koko ikänsä yksin ollut peräkammarin poika tai laiha nainen jonka elämä on surkastunut kotona pyörimiseen ja toisten naisten ulkonäön ruotimiseen.

[QUOTE="diu";28773432]Ei niin kun vähintään joka toinen päivä samanlaisia aloituksia. Ja aloittajana joko katkera, koko ikänsä yksin ollut peräkammarin poika tai laiha nainen jonka elämä on surkastunut kotona pyörimiseen ja toisten naisten ulkonäön ruotimiseen.[/QUOTE]

Hei anteeksi nyt vain, mutta minä olen täällä kertomassa totuuden niille (sinulle?) lihaville kotiäideille, jotka ihmettelevät miksi eivät enää saa munaa kotona. Nämä asiat selittävät myös sen, miksi miehet käyvät siellä huorissa ja pettävät. En siis ole mitenkään katkera, vaan ihan tarjoamassa totuutta niille jotka sen totuuden kestävät. Teille naiseille tulisi suurena yllätyksenä, kuinka paljon miehen käyttäytymistä ohjailee mulkku ja kassit varsinkin silloin, kun ne ovat mälliä täynnä. Siinä ei pidemmän päälle mikään masturbointikaan helpota. Varsinkin, jos oma nainenkin on niin ruma, että siihen ei halua koskea. Luontaista on tuolloin mennä tuuppaamaan naapurin Liisaa, tai sitten Heidi huoraa.

En pysty siis ymmärtämään naisten ajattelutapaa, missä pettämistä pidetään niin julmettoman pahana tekona. Samalla kun itse ollaan aiheutettu miehelle valtava pullotus kasseissa, niin sehän etsii sitä tyhjennyspaikkaa, jos vain pienikin tilaisuus tulee.

[QUOTE="jaapajaa";28773255]Googlaa niin ei tartte uskoa.

Lihavuus :: Terveyskirjasto

esimerkiksi tuolla sanotaan, että:
Suomalaisista aikuisista miehistä normaalipainon ylittää kaksi kolmasosaa ja naisista runsas puolet. Vähintään merkittävästi lihavia (painoindeksi vähintään 30 eli 12–15 kilon ylipaino) sekä miehistä että naisista on kaksi kymmenestä [/QUOTE]

Ei se nyt voi olla näin vaikeaa :) Tuossa on tutkimusta miesten ja naisten painoindeksin eroista ikävuosittain. Ei kerro siis yhtikäs mitään aiheesta josta puhumme!! Mukana ovat sinkut, vähän aikaa seurustelleet, pisempään seurustelleet, juuri tällä hetkellä jätetyt bodyfitness tyypit jne jne. Jos haluaisi tehdä aukottoman tutkimuksen, kumpi lihoaa vakiintuneessa suhteessa keskimäärin nopeammin tulisi se tehdä seuraavasti: Otettaisiin ihmisen painoindeksi seurustelun alkaessa, jota verrattaisiin painoindeksiin, kun suhde "vakiintunut". Tuossa pitäisi lisäksi määrittää mikä on "vakiintunut suhde". Karsia tiettyjä ikäryhmiä ja painoryhmiä pois jne, erittäin haastava siis tehdä tuollaista aukotonta tutkimusta.

Eli sä heität väitteitä ihan mutulla ja samaan hengenvetoon toteat, että tutkimusta ei ole tehty?

No, mä voin kertoa, että eron syistä on tehty tutkimuksia ja kärkipäässä on semmoiset asiat kuin pettäminen ja alkoholi osittain liittyen toisiinsa ja väkivaltaan. Puolison plösähtäminen ei noissa tutkimuksissa ole ollut juurikaan maininnan arvoisella sijalla.

Niin ja minäkun aikaisemmin jo postasin, että se plösähtäminen aiheuttaa sen pettämisen. Jos makuukammarissa olisi kaikki OK, niin miksi petettäisiin? Eli tutkimusten mukaan: plösähtäminen on se syy numero 1 eroamiseen.

Kirjoitin jo edelliselle sivulle, että entäs sitten jos nainen on ylipainoinen jo parisuhteen alkaessa? Itse olen reilusti ylipainoinen ja kyllä mulla on miehiä ja seksiä riittänyt eikä mitään huonotasoisia miehiä vaan jotkut ihan hyväkroppaisia. Niin ja siis miehiä on riittänyt yhden illan juttuihin kuin parisuhteisiin. Ehkä olen sitten niin valloittava persoona. :D

Tällaiseen asenteeseen olen minäkin törmännyt. Röllövatsainen mies haukkuu ylipainoisia naisia siiderivalaiksi, melko hupaisaa :D Tottakai mies kuin mies, oli elopaino tai hygieniataso mikä hyvänsä, on pelkällä olemassaolollaan oikeutettu treenattuun naiseen.

Jos ajatellaan tilanne, että olisin röllövatsainen mies ja en pystyisi pitkässä parisuhteessa tyydyttämään sitä bodyfitness vaimoani. Soisin hänelle kaikessa tasavertaisuudessaan sen, että jos hän eksyy panemaan bodyfitness jätkää, niin en minä lapsia ottaisi ja lähtisi kotoa (=herne nenään). Nythän nämä ryhävalas kotiäidit haluavat kaiken mahdollisen, eli olla läskejä ja epäseksikkäitä, silti pitää toisen selibaatissa ja kurjimuksessa. Minä taas yritän kertoa heille, että jonnekkin suuntaan se mälli lentää, jos ei sinne päin, niin sitten naapurin Liisaa kohti. Suurimmalla tödennäköisyydellä se mälli ei lennä ryhävalsta kohti.

Kirjoitin jo edelliselle sivulle, että entäs sitten jos nainen on ylipainoinen jo parisuhteen alkaessa? Itse olen reilusti ylipainoinen ja kyllä mulla on miehiä ja seksiä riittänyt eikä mitään huonotasoisia miehiä vaan jotkut ihan hyväkroppaisia. Niin ja siis miehiä on riittänyt yhden illan juttuihin kuin parisuhteisiin. Ehkä olen sitten niin valloittava persoona. :D

Jos asia on ollut alunperinkin näin, niin tod.näk mitään ongelmaa ei olekkaan. Tuossa aiemmin postasin jo tuon lada esimerkin, eli jos ostaa vanhan ladan, niin olettaakin jo ostohetkellä että kyyti on "lada laatua". Jos taas ostat uuden Mersun, niin oletat että sen pitäisi antaa pramea kyyti pisempään, kuin ensimmäiset 2 vuotta. Sitten jos reklamoit siitä Mersusta, että kun kyyti on nyt huonontunut ostohetkestä, niin mielettömän paljon tulee itkupotkuraivari palkkioksi. Reklamaatiotasi ei siis käsitellä asianmukaisesti.

:laugh: :laugh:

Miksiköhän sitten mun kaunis mallimittainen ystävä joutui petetyksi...

Vastasin jo tähänkin, poikkeuksia on ja sitä kutsutaan "en jaksa nussia samaa römpsää kymmentä vuotta" oireyhtymäksi. Sattumia on aina hernerokassa, ei niistä kannata yleistystä ottaa.

Itse jaksan kyllä nussia samaa römpsää kymmeniä vuosia, kunhan tuote on jollain tasolla kunnossa. Kun kilometrejä tulee alle, olettaakin kyydin huononevan, kunhan se ei tee sitä oletettua käyttöikää nopeammin = syy eroon.

Jos asia on ollut alunperinkin näin, niin tod.näk mitään ongelmaa ei olekkaan. Tuossa aiemmin postasin jo tuon lada esimerkin, eli jos ostaa vanhan ladan, niin olettaakin jo ostohetkellä että kyyti on "lada laatua". Jos taas ostat uuden Mersun, niin oletat että sen pitäisi antaa pramea kyyti pisempään, kuin ensimmäiset 2 vuotta. Sitten jos reklamoit siitä Mersusta, että kun kyyti on nyt huonontunut ostohetkestä, niin mielettömän paljon tulee itkupotkuraivari palkkioksi. Reklamaatiotasi ei siis käsitellä asianmukaisesti.

Mä en ole mitenkään huonolaatuisempi nainen painoni takia. Olet todella törkeä tapaus.

ei niistä kannata yleistystä ottaa.

Silti itse yleistät koko ajan lapsellisesti ja naurettavasti. Toivon mukaan olet provo. En haluaisi tuntea irl-elämässä noin typerää ihmistä jolla pää täynnä ääriään myöten keltaista nestettä. Melko säälittävää, että tuollaisen provoamisen takia pitää nähdä oikein vaivaa luoda nikki tänne naisvaltaiselle palstalle, että saa haukkua naisia kun pyörii siinä omassa katkeruudessaan.

Lopeta jo, nämä typerät provot on jo niin nähtyjä ja puhkikuluttuja. Keksikää jo jotakin uutta. Jopa provojen taso on tällä palstalla laskenut vuosien aikana.

Tähän voisi sanoa vielä sen verran, että uuden römpsän innossa panee sitä huonompaakin kyytiä kovin mielellään, kun haluaa tuntea sen miltä tämä kyyti oikein tuntuisi. Jos on pannut paljon vaikka hoikkia malleja, maistuu välillä lihava ja ruma väliin. Sitä paitsi eihän kaikki lihavat ole rumia, sellaisia persoonallisen näköisiä, niitä vasta kiva onkin panna ;)

Ei jumalauta mikä ääliö sovinisti ap on. Mä jätän tämän "tasokkaan" keskustelun tähän koska mä en todella ansaitse tuollaista kohtelua joltakin sialta joka halveeraa naisia tuolla tavalla. Ei edes tunne mua ja vertaa mun johonkin ala-arvoiseen Ladaan ja huonoon kyytiin pelkän ylipainon takia.

Sopinee sitten ap:n miettiä miksi ei saa pillua ja on sen takia noin katkera... Ihan turha selittää asiaa jollakin muulla koska teksteistä paistaa täysin selvästi läpi vain ja ainoastaan katkeruus!!!

Silti itse yleistät koko ajan lapsellisesti ja naurettavasti.

Tottakai yleistän, eihän nämä asiat ole todenmukaisia jokaisessa parisuhteessa. Toinen tykkää laihoista, toinen lihavista, yksi kääpiöistä ja toinen hevosista. Jotta kuitenkin pystyisi luomaan, jotakin järkevää ohjeistusta naisille miehen ajatuksen kulusta, niin olen pakoitettu yleistämään esimerkeissäni. Pahoittelen jos loukkasin sinua, ei ollut tarkoitukseni.

Tottakai yleistän, eihän nämä asiat ole todenmukaisia jokaisessa parisuhteessa. Toinen tykkää laihoista, toinen lihavista, yksi kääpiöistä ja toinen hevosista. Jotta kuitenkin pystyisi luomaan, jotakin järkevää ohjeistusta naisille miehen ajatuksen kulusta, niin olen pakoitettu yleistämään esimerkeissäni. Pahoittelen jos loukkasin sinua, ei ollut tarkoitukseni.

Mikä saa sinut luulemaan, että olet joku laatimaan naisille tai ylipäätään kenellekään mitään ohjeistuksia?

[QUOTE="vieras";28773732]Mikä saa sinut luulemaan, että olet joku laatimaan naisille tai ylipäätään kenellekään mitään ohjeistuksia?[/QUOTE]

Ei kannata takertua pikkumaiseen sananparteen. En luo mitään ohjeita, tai manuaaleja. Pyrin kertomaan miten loogisesti mies ajattelee näistä asioista, ja ihmettelen miten epäloogisesti ja epätasa-arvoisesti nainen käsittelee kyseisiä asioita.

Ai mikä siinä on? No, aineenvaihdunta on hidastunut iän myötä ja painoa kerääntynyt. Sepä siinä on. Sama juttu miehelläkin. Mutta eipä tämä painon lisääntyminen meidän seksielämään ole vaikuttanut. =)

[QUOTE="vieras";28773769]Ai mikä siinä on? No, aineenvaihdunta on hidastunut iän myötä ja painoa kerääntynyt. Sepä siinä on. Sama juttu miehelläkin. Mutta eipä tämä painon lisääntyminen meidän seksielämään ole vaikuttanut. =)[/QUOTE]

Jos on kaikki kunnossa, niin ei tämä varsinaisesti koske teitä, mutta kiva kuulla :)

Myönnän että onhan tuo Auto esimerkki provoava, mutta se on kirjoitettukkin pilkesilmäkulmassa. Vaikea uskoa, että kukaan aidosti luulisi, jotta käsittelen naisia oikeasti autoina. Siinä on loogista ajattelua, ja jos sitä lukee kuin piru raamattua, niin varmasti menee herne heti sinne nenukkaan.

Viimeksi muokattu: