Mikä siinä on niin hankalaa sulatella jos ihmisen mieli muuttuu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Tuli vaan tälläinen tuosta Emilynin ketjusta mieleen..
Mitä siitä jos on sanonut että me ei erota ikinä ja kohta sitten eroaakin..

Tai jos mä palstalla möykkään että kaikki halutessaan voi imettää ja kohta jo itse lopetan imetyksen..

Ihmisen mieli voi muuttua,varsinkin kun te arvon palstalaiset ette tiedä ihan kaikkia yksityiskohtia asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ihmisen mieli voi muuttua,varsinkin kun te arvon palstalaiset ette tiedä ihan kaikkia yksityiskohtia asioista.

No niinpä!!!!

Mä oon palstaillut muutaman vuoden ja tosiaankin on mieli muuttunut asioista siinä ajassa ja vieläkin joskus mussutetaan vanhoja asioita. Huoh!
Nämä kun osa kuvittelee että ihminen ei muutu koskaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Inhoan tätä "tuli ero" -ilmaisua. Mistä se vaan tuli? Ihan itsestään vaan tuli? Ei kun liiton osapuolet munasivat ja erosivat.

Miten sinä sitten tuon sanoisit? Vaikka virallisestihan se ilmoitetaan että "tuomittu avioeroon" niin perin hassulta sekin kuulostaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ehkä joidenkin kohdalla on se ehdottomuus ja asian toitottaminen, minähän en koskaan ym..

Olen minäkin ollut ehdoton,mutta ehkä mullekin tulee lopulta elämän realiteetit vastaan =)
Niin ja ehkä sitä tulee joskus turhaan provosoitua porukkaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ehkä se on se kun tekstiin työnnetään "ei ikinä" tai muu ehdoton ilmaisu. :whistle:

Kummasti täällä kyllä jaksetaan itse kullekin hittuilla asiasta minkä olet aiemmin sanonut tekeväsi toisin, joka ketjussa melkein siihen törmää,että jonkun kimppuun hyökätään

Kannattais vähän etukäteen harkita, kenen kanssa menee naimisiin ja tekee lapsia. Harkita vähän, että ottaisi huomioon perheellisenä muidenkin tarpeet kuin vain omat himot.

ehkä joidenkin kohdalla on se ehdottomuus ja asian toitottaminen, minähän en koskaan ym..

Olen minäkin ollut ehdoton,mutta ehkä mullekin tulee lopulta elämän realiteetit vastaan =)

Niinpä :) Joillekin varmaan jää ikuinen katkeruus kun olet vähän erimieltä ollut, jaksaa sitten nälviä kun tulee aihetta vähääkään. Varmaan huono itsetunto takana, koettaa pönkittää sitä kun on joskus jäänyt alakynteen :D

Kannattais vähän etukäteen harkita, kenen kanssa menee naimisiin ja tekee lapsia. Harkita vähän, että ottaisi huomioon perheellisenä muidenkin tarpeet kuin vain omat himot.

Huono !!!
Kuka meistä voi sanoa tietävänsä mitä tuleman pitää...ei kukaan. Joten siltä osin toi on aika huono kuitti.

ehkä se on se kun tekstiin työnnetään "ei ikinä" tai muu ehdoton ilmaisu. :whistle:

Kummasti täällä kyllä jaksetaan itse kullekin hittuilla asiasta minkä olet aiemmin sanonut tekeväsi toisin, joka ketjussa melkein siihen törmää,että jonkun kimppuun hyökätään

kyllä! joillakin (harmailla) on niin hyvä muistikin että alkaa vähän mietityttää onko se tiimarivihko sittenkään urbaanilegenda. :D :o

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Inhoan tätä "tuli ero" -ilmaisua. Mistä se vaan tuli? Ihan itsestään vaan tuli? Ei kun liiton osapuolet munasivat ja erosivat.

Ja joskus riittää, että toinen osapuoli munaa....ei siihen aina tarvita kahta.

Ei, vaan ihan oma kun ei harkitse etukäteen liiton edellytyksiä.

"äidin mieli nyt vähän muuttui, en jaksakaan enää tätä perhettä".

Ja sulla riittää pokkaa hittuilla ihmisille,mitkä on muuttaneet mieltään?
Ja sä kun et sattumoisin varmaan tiedä niitä kaikkia syitä mitkä on johtaneet esim avioeroon..

Niinpä :) Joillekin varmaan jää ikuinen katkeruus kun olet vähän erimieltä ollut, jaksaa sitten nälviä kun tulee aihetta vähääkään. Varmaan huono itsetunto takana, koettaa pönkittää sitä kun on joskus jäänyt alakynteen :D

No, mun mielestä se kertoo vaan ihmisen typeryydestä, ja siitä ettei asiasta tiedä oikeasti yhtään mitään. Vaikka olisi kuinka onnellinen suhteessaan, niin ei ikinä voi, eikä kannata, maailmalle julistaa kuinka me emme eroa koskaan. Tai tietävänsä että kaikki pystyy imettämään, ja itse huomaa hetken päästä ettei se ihan niin menekään.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

Ja joskus riittää, että toinen osapuoli munaa....ei siihen aina tarvita kahta.

Ei, vaan ihan oma kun ei harkitse etukäteen liiton edellytyksiä.

"äidin mieli nyt vähän muuttui, en jaksakaan enää tätä perhettä".

Sori, mutta kenestä sä nyt puhut ?

kyllä! joillakin (harmailla) on niin hyvä muistikin että alkaa vähän mietityttää onko se tiimarivihko sittenkään urbaanilegenda. :D :o

Mullekin on joskus alettu selittää jotain juttua,mitä tein vuonna 2006 :whistle: :o Mä olen ollut silloin ihan että,ahaa :o :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:

No, mun mielestä se kertoo vaan ihmisen typeryydestä, ja siitä ettei asiasta tiedä oikeasti yhtään mitään. Vaikka olisi kuinka onnellinen suhteessaan, niin ei ikinä voi, eikä kannata, maailmalle julistaa kuinka me emme eroa koskaan. Tai tietävänsä että kaikki pystyy imettämään, ja itse huomaa hetken päästä ettei se ihan niin menekään.

Kyllä mun puolesta täällä saa hehkuttaa omia asioitaan niin paljon kuin huvittaa,vaikka asiat ei loppuelämää niin jatkuiskaan :flower:
Toi on vaan kateellisten hyeenojen panettelua :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:

mitä väliä jonkun nettikirjoittelijan mielipitellä suhteensa laadusta alussa ja asiasta uutta mieltä sen suhteen päätyttyä.. En jaksa välittää.

Kyllä mun puolesta täällä saa hehkuttaa omia asioitaan niin paljon kuin huvittaa,vaikka asiat ei loppuelämää niin jatkuiskaan :flower:
Toi on vaan kateellisten hyeenojen panettelua :kieh:

Niin mikä on kateellisten hyeenoiden panettelua? :D
Ja saa toki hehkuttaa, mutta ihmetellä ei kannata mistä tyypit sitten kuittailee. Jotkut oppii kantapään kautta, jotkut ei ollenkaan.

*täällä ei saa omia "virheitään" myöntää?
*jos on sanonu että vihaa kahvia ei voi siitä alkaa pitää kun tarpeeksi usein juo?

jne...kai sitä ei ihminen saa olla itsenäinen vaan mentävä sen mukaan mitä joskus on sattunu sanomaan :o

Yhteistyössä