K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kyllä mun puolesta täällä saa hehkuttaa omia asioitaan niin paljon kuin huvittaa,vaikka asiat ei loppuelämää niin jatkuiskaan :flower:
Toi on vaan kateellisten hyeenojen panettelua :kieh:
Niin mikä on kateellisten hyeenoiden panettelua?
Ja saa toki hehkuttaa, mutta ihmetellä ei kannata mistä tyypit sitten kuittailee. Jotkut oppii kantapään kautta, jotkut ei ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kyllä mun puolesta täällä saa hehkuttaa omia asioitaan niin paljon kuin huvittaa,vaikka asiat ei loppuelämää niin jatkuiskaan :flower:
Ja saa toki hehkuttaa, mutta ihmetellä ei kannata mistä tyypit sitten kuittailee. Jotkut oppii kantapään kautta, jotkut ei ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ihmisen mieli voi muuttua,varsinkin kun te arvon palstalaiset ette tiedä ihan kaikkia yksityiskohtia asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tuli vaan tälläinen tuosta Emilynin ketjusta mieleen..
Mitä siitä jos on sanonut että me ei erota ikinä ja kohta sitten eroaakin..
Tai jos mä palstalla möykkään että kaikki halutessaan voi imettää ja kohta jo itse lopetan imetyksen..
Ihmisen mieli voi muuttua,varsinkin kun te arvon palstalaiset ette tiedä ihan kaikkia yksityiskohtia asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Miksi siitä pitää sitten kuittailla,mitä sä siitä saat irti?
Ja mäkin oikein oikein paljon halusin että imetys onnistuu,että se meni jo vähän överiksi kiihkoiluksi,mutten mä tahallani sitä tehnyt :/
Ja sitten jaksetaan ihmetellä miten täällä on niin kireä ilmapiiri..
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kyllä mun puolesta täällä saa hehkuttaa omia asioitaan niin paljon kuin huvittaa,vaikka asiat ei loppuelämää niin jatkuiskaan :flower:
Miksi siitä pitää sitten kuittailla,mitä sä siitä saat irti?
Ja mäkin oikein oikein paljon halusin että imetys onnistuu,että se meni jo vähän överiksi kiihkoiluksi,mutten mä tahallani sitä tehnyt :/
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä vanhemmaksi tulen, sitä harvemmin uskallan sanoa "minä en kyllä koskaan..."
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tuli vaan tälläinen tuosta Emilynin ketjusta mieleen..
Tai jos mä palstalla möykkään että kaikki halutessaan voi imettää ja kohta jo itse lopetan imetyksen..
Ihmisen mieli voi muuttua,varsinkin kun te arvon palstalaiset ette tiedä ihan kaikkia yksityiskohtia asioista.
sanos muuta ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä vanhemmaksi tulen, sitä harvemmin uskallan sanoa "minä en kyllä koskaan..."
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tuli vaan tälläinen tuosta Emilynin ketjusta mieleen..
sanos muuta ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kyllä mun puolesta täällä saa hehkuttaa omia asioitaan niin paljon kuin huvittaa,vaikka asiat ei loppuelämää niin jatkuiskaan :flower:
No enpä ole kuittaillut. Kaikkihan voi sanoa, ettei tehnyt tahallaan, mutta aika monen monta ärsyttävää kommenttia sä heitit niille ketkä eivät imettäneet. Eivät pystyneet tai halunneet. Kadutko sä sanojas?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kyllä mun puolesta täällä saa hehkuttaa omia asioitaan niin paljon kuin huvittaa,vaikka asiat ei loppuelämää niin jatkuiskaan :flower:
No enpä ole kuittaillut. Kaikkihan voi sanoa, ettei tehnyt tahallaan, mutta aika monen monta ärsyttävää kommenttia sä heitit niille ketkä eivät imettäneet. Eivät pystyneet tai halunneet. Kadutko sä sanojas?
Kyllä,mutta eihän sillä ole mitään väliä kun teillä on nyt niin mukava mulle kuittailla takaisin..
Ja ihmettelette,miksi musta tulee tälläinen vanha kärttyinen ämmä,joka ei ole kellee ikinä mukava :|
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:Johtuu varmaankin lähinnä siitä, että ne omat ehdottomat mielipiteet on esitetty muille palstalaisille erittäin v.ittuilevaan sävyyn, tyyliin "vain minun tapani on oikea, te kaikki muut olette väärässä olevia laiskoja luusereita"... Ei siinä mistään kateudesta ole kyse, olisiko ennemminkin vahingonilosta, tyyliin " etpäs sitten ollutkaan niin hyvä, täydellinen ja kaikkitietävä kuin annoit ymmärtää".
Nää on vaan mun luuloja ja havaintoja asiasta, absoluuttinen totuus saattaa tietysti olla jotain ihan muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Hei, BV, mä oon ilmeisesti jääny jostakin paitsimutta piti kysyä, että oot siis lopettanu imetyksen 2kk vauvalla... vai? Ja miks jos saa udella
En aio vittuilla tms. Kunhan kysyn kuulumisia!
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kyllä mun puolesta täällä saa hehkuttaa omia asioitaan niin paljon kuin huvittaa,vaikka asiat ei loppuelämää niin jatkuiskaan :flower:
Kyllä,mutta eihän sillä ole mitään väliä kun teillä on nyt niin mukava mulle kuittailla takaisin..
Ja ihmettelette,miksi musta tulee tälläinen vanha kärttyinen ämmä,joka ei ole kellee ikinä mukava :|
No mun mielestä sillä on väliä katuuko vai ei. Mutta voisin luulla, että aika montaa sä loukkasit kommenteillas. Eikä se muiden vika ole jos et oo mukava, älä ala marttyyriks.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Hei, BV, mä oon ilmeisesti jääny jostakin paitsimutta piti kysyä, että oot siis lopettanu imetyksen 2kk vauvalla... vai? Ja miks jos saa udella
Pikkuhiljaa oon lopettelemassa,enkä häpeä sitä.
Toi pikkuinen ei koskaan oppinut imemään tehokkaasti rintaa ja maidon tulo on koko ajan hiipunut,vaikka se on notkunut tissillä alusta saakka koko ajan käytännössä..
Ja muutenkin tässä on ollut stressinpoikasta vaikka muille jakaa,mikä on edes auttanut imetyksen lopettamista![]()
Ja viimeinen fakta on se,että kun saan sen kämpän mulle ja lapsille,niin mä en voi olla aamusta iltaan imettämässä..
Realiteetit tuli vastaan,vaikka luulin kovalla yrittämisellä kaiken onnistuvan..
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Hei, BV, mä oon ilmeisesti jääny jostakin paitsimutta piti kysyä, että oot siis lopettanu imetyksen 2kk vauvalla... vai? Ja miks jos saa udella
Pikkuhiljaa oon lopettelemassa,enkä häpeä sitä.
Toi pikkuinen ei koskaan oppinut imemään tehokkaasti rintaa ja maidon tulo on koko ajan hiipunut,vaikka se on notkunut tissillä alusta saakka koko ajan käytännössä..
Ja muutenkin tässä on ollut stressinpoikasta vaikka muille jakaa,mikä on edes auttanut imetyksen lopettamista![]()
Ja viimeinen fakta on se,että kun saan sen kämpän mulle ja lapsille,niin mä en voi olla aamusta iltaan imettämässä..
Realiteetit tuli vastaan,vaikka luulin kovalla yrittämisellä kaiken onnistuvan..
Kovalla yrittämisellähän se onnistuisi, imetys siis, mutta aina se ei ole sen arvoista. Elämässä on toki muitakin asioita, ja sun asioita sen enempää tietämättä ei kukaan voi sanoa sun kuopuksen imettämisen olevan just nyt etusijalla.
En ole sua silleen tuntenu, mutta mun mielestä sä olet jotenkin muuttunu ikäänkuin parempaan suuntaan sen lyhyen ajan mitä oon palstalla sut tietänyJotenkin vaikutat kiintyneemmältä lapsiis ja tasapainosemmalta...? Ehkä? En tiedä.
P.S. Imetysfanaattikkona pitää toki muistuttaa, että imetäthän toki osittaisesti niin kauan kun lapsi vain rinnalle joskus suostuu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ehkä joidenkin kohdalla on se ehdottomuus ja asian toitottaminen, minähän en koskaan ym..
Olen minäkin ollut ehdoton,mutta ehkä mullekin tulee lopulta elämän realiteetit vastaan =)
Niin ja ehkä sitä tulee joskus turhaan provosoitua porukkaa![]()
NiinpäJoillekin varmaan jää ikuinen katkeruus kun olet vähän erimieltä ollut, jaksaa sitten nälviä kun tulee aihetta vähääkään. Varmaan huono itsetunto takana, koettaa pönkittää sitä kun on joskus jäänyt alakynteen
![]()
No, mun mielestä se kertoo vaan ihmisen typeryydestä, ja siitä ettei asiasta tiedä oikeasti yhtään mitään. Vaikka olisi kuinka onnellinen suhteessaan, niin ei ikinä voi, eikä kannata, maailmalle julistaa kuinka me emme eroa koskaan. Tai tietävänsä että kaikki pystyy imettämään, ja itse huomaa hetken päästä ettei se ihan niin menekään.