En tietenkään vaan painan kevyesti suutinta peppuaukkoa vasten ja rentoutan peppuni niin suihkun paine hoitaa loput - vettä menee peppuun.Siis työnnäkö sen suihkuletkun (ilman pillupuhelinta) *erseeseen sisään ja sitten vaan vettä roisisti sisään??![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tietenkään vaan painan kevyesti suutinta peppuaukkoa vasten ja rentoutan peppuni niin suihkun paine hoitaa loput - vettä menee peppuun.Siis työnnäkö sen suihkuletkun (ilman pillupuhelinta) *erseeseen sisään ja sitten vaan vettä roisisti sisään??![]()
Ei mulla mene kyllä noin.. ehkä sulla on sulkijalihakset jo löystyneet?En tietenkään vaan painan kevyesti suutinta peppuaukkoa vasten ja rentoutan peppuni niin suihkun paine hoitaa loput - vettä menee peppuun. Paineen ei tarvitse olla kova.
On ne. Hän on varmaan yksi harvoista joka käyttää alapään suihkua kakkaamisen jälkeen muut, jotka ei käytä kakkosta seksissä hoitavat homman WC-paperillaEi mulla mene kyllä noin.. ehkä sulla on sulkijalihakset jo löystyneet?
Kyllä se menee ihan kaikilla ihmisillä, älä huoli - ei sinun sulkijalihaksissa ole varmaankaan vikaa…Ei mulla mene kyllä noin.. ehkä sulla on sulkijalihakset jo löystyneet?
Mitä liukkaria käytät ja oletko niin tottunut että annat miehen tunkeutua takaanpäin ensimmäisellä kerralla?Kyllä se menee ihan kaikilla ihmisillä, älä huoli - ei sinun sulkijalihaksissa ole varmaankaan vikaa…
Minäkin huuhtelen muuten peräaukon ympäristöä suihkuletkulla ihan jo puhtauden takia.Kyllä se menee ihan kaikilla ihmisillä, älä huoli - ei sinun sulkijalihaksissa ole varmaankaan vikaa…
Mutta kyllähän nyt peppu pitää pestä kakkosen jälkeen, muuten sinne jää aina vähän kakkaa. Ei sisäpuolelta vaan ihan ulkopuolelta pesen pepun kakkosen jälkeen. Mitäs jos esum. kakkimiseen jälkeen tulee extemporee 69 tilanne! Millä selität haisevan kakkaisen peppusi?On ne. Hän on varmaan yksi harvoista joka käyttää alapään suihkua kakkaamisen jälkeen muut, jotka ei käytä kakkosta seksissä hoitavat homman WC-paperilla
Joo, eilen kun vein roskapussin rodeen jouduin extempore 69 asemointiin roskakuskin kanssa, onneksi oli *erä*reikä pestyMutta kyllähän nyt p'eppu pitää pestä ka'kkosen jälkeen, muuten sinne jää aina vähän ka'kk'aa. Ei sisäpuolelta vaan ihan ulkopuolelta pesen pe'pun kakko'sen jälkeen. Mitäs jos esum. kakkim'iseen jälkeen tulee extemporee 69 tilanne! Millä selität haisevan kak'kais'en pep'pu'si?
Haluatko kertoa mitä esivalmisteluja teet jos sessio on luvassa?Mutta kyllähän nyt peppu pitää pestä kakkosen jälkeen, muuten sinne jää aina vähän kakkaa. Ei sisäpuolelta vaan ihan ulkopuolelta pesen pepun kakkosen jälkeen. Mitäs jos esum. kakkimiseen jälkeen tulee extemporee 69 tilanne! Millä selität haisevan kakkaisen peppusi?![]()
Haluatko kertoa mitä valmisteluja tarvitset kun "sessio" on luvassa?Kyllä se menee ihan kaikilla ihmisillä, älä huoli - ei sinun sulkijalihaksissa ole varmaankaan vikaa…
erä reikäJoo, eilen kun vein roskapussin rodeen jouduin extempore 69 asemointiin roskakuskin kanssa, onneksi oli *erä*reikä pesty
Ei kai siinä mitään tarvita, mies vaan survoo kuivana sisään!Haluatko kertoa mitä valmisteluja tarvitset kun "sessio" on luvassa?
No kun 4x pyyhkii pehmeällä embolla niin ei jää haisevaaMitäs jos esum. kakkimiseen jälkeen tulee extemporee 69 tilanne! Millä selität haisevan kakkaisen peppusi?![]()
No kun 4x pyyhkii pehmeällä embolla niin ei jää haisevaaMitäs jos esum. kakkimiseen jälkeen tulee extemporee 69 tilanne! Millä selität haisevan kakkaisen peppusi?
Persereikä on paras.Pakko kysyä että mikä helvetti siinä kiinnostaa panna siihen persereikään? Eikös se ole aika halventavaa naiselle? Mitä mieltä itse olette?
uuh, ihana!Mutta kyllähän nyt peppu pitää pestä kakkosen jälkeen, muuten sinne jää aina vähän kakkaa. Ei sisäpuolelta vaan ihan ulkopuolelta pesen pepun kakkosen jälkeen. Mitäs jos esum. kakkimiseen jälkeen tulee extemporee 69 tilanne! Millä selität haisevan kakkaisen peppusi?
Oikeesti, kipeetä se tekee.Peppupano tuntuu hyvältä!
Joo, eilen kun vein roskapussin rodeen jouduin extempore 69 asemointiin roskakuskin kanssa, onneksi oli *erä*reikä pestyEn tietenkään vaan painan kevyesti suutinta peppuaukkoa vasten ja rentoutan peppuni niin suihkun paine hoitaa loput - vettä menee peppuun. Paineen ei tarvitse olla kova.
itse ainakin tykkään kun nainen vatsallaan jalat auki ja persereikä esillä,yleensä nuolen ahnaasti ja lopuksi sylkäsen liukasteen ja sitten hitaasti sisälle.Kohta jo panen kuin tulpatonta mopoa.Tiukkaa mutta juoksevaa naida.Vedin kerran mustaa tyttöä perseeseen.Tykkäsi mutta valitti kun kesti puoli tuntia.Että sillä olikin hyvä perse,sellainen sopivan kokoinen ja hot!Pakko kysyä että mikä helvetti siinä kiinnostaa panna siihen persereikään? Eikös se ole aika halventavaa naiselle? Mitä mieltä itse olette?
Sinun kiusaksi vaimoni antaa aina kun haluan.Hahaa,onko tullut syötyä sitruunaa lähiaikoina.En ole kokeillut enkä tule kokeilemaan, jos mies haluaa paskareikää niin voi harrastella sitä vapaasti muiden miesten kanssa kaksistaan
Olet vielä nuori,tiukka perseinen.Joku päivä rukoilet miestäsi panemaan sinne kuin tulpatonta mopoa.Siis hyi H_TTO! Se kuuluu homoiluun. Se lisäksi sattuu ihan liikaa. Jos ei pimppa kelpaa niin goodbye..En anna miehelle p-reikää vaikka sitä kokoajan vonkaa.Taitaa olla piilohomo hänkin.T:nainen 22v.yhdessä
Voi luoja...Ei mun perse kyllä vettä ime iteensä vaikka sitä suihkulla osottelee Laskeeko uimaaltaissa vedenpinta jos hypäät sinne?