Mikä syöttötuoli on kaunein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jooleeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai meinaat tunkea 4,5-vuotiaankin vielä siihen? :D

Ahaa niin juu luulin että tarkoitit kestävyyttä.
Juu en meinaa heh :D Mutta miksi aina jos on jotain hintavampaa kuin joku toinen, se on hifistelyä?
Eikö se koskaan ole yksinkertaisesti syöttötuoli josta tykkää? Lapsella joku merkkipaita niin kauhea ylpeilijä vaan, kyse ei voi olla siitä että paita oli nätti... Ja tämä siis kaikille stokkekitisijoille myös :D
Eipä mulle ole koskaan tullut mieleen että stokket jne olisi mitenkään hifistelyä tai mitään muuta kuin heidän tyylinen tuoli.

[QUOTE="Haha";22470569]Taas näitä triputrapujen henkeenjavereen -tyyppejä täällä.
Syöttis kun syöttis. Ei se mikään erikoinen oo, halpa vaan.
Ja tosiaan sopii minne vaan kotiin ;)[/QUOTE]

?

[QUOTE="puddighinu";22470607]nätti baarijakkara, mutta sopii aika harvaan kotiin. Meidän kakru kyllä pujahtaisi alta aikayksikön tuolta turvakaaren alta pois.[/QUOTE]

Joo, eipä tuossa varmaan lapsi pysy kun ei ole mitään tukea haarovälissä

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22470553:

Täähän on hauska :)

71477_mozzee_nest.jpg

http://www.lastenkauppa.eu/?menuID3=392&productID=1391&ids=354|392

Ja siksi, koska vauva 5kk, ja tykkää "istua" , selkänojan saa hiukan taaksepäin kallelleen, niin kuin istuisi sitterissä...

Ahaa niin juu luulin että tarkoitit kestävyyttä.
Juu en meinaa heh :D Mutta miksi aina jos on jotain hintavampaa kuin joku toinen, se on hifistelyä?
Eikö se koskaan ole yksinkertaisesti syöttötuoli josta tykkää? Lapsella joku merkkipaita niin kauhea ylpeilijä vaan, kyse ei voi olla siitä että paita oli nätti... Ja tämä siis kaikille stokkekitisijoille myös :D
Eipä mulle ole koskaan tullut mieleen että stokket jne olisi mitenkään hifistelyä tai mitään muuta kuin heidän tyylinen tuoli.

Kaipa nämä riippuu siitä mitä siltä tuolilta odottaa. Meillä nyt on ollut vähän erityisvaatimuksia joihin stokke on sopinut parhaiten (erilaiset käytössä olleet tuet ja apuväliseet on tehty nimenomaan stokkea varten) ja tuo pitkäikäisyys on ollut iso valtti. Sen rinnalla helposti leimaa muut tuolit lyhytikäisiksi, myönnetään. :ashamed: Lisäksi ulkomuoto oli jotain mistä tykkäsin joten passeli tuoli meille, muilla voi sitten olla ihan erilaiset tarpeet enkä siis pidä stokkea missään jumalan asemassa mutta jos kysytään kokemuksia hyvästä tuolista niin mielelläni sitä suosittelen. Ehkä stokessa on sellaisia yleisesti hyväksi havaittuja omianisuuksia ja käyttöiän huomioiden hintakin tuntuu asialliselta, eli se on sitten monen mieleen jopa siinä määrin että alkaa helposti ärsyttämään. :D

Yleisesti olen aina sen kannalla että ihmisillä voi olla erilaiset maut ja mieltymykset ja onhan se kiva nähdä välillä muitakin syöttötuoleja, pinnasänkyjä tai vaikka erilaisia vaatteita lapsilla. En todella pidä sitä minään hifistelynä, kiva vaan jos on löytänyt jonkun vaatteen tai esineen joka miellyttää itseä.

[QUOTE="puddighinu";22470607]nätti baarijakkara, mutta sopii aika harvaan kotiin. Meidän kakru kyllä pujahtaisi alta aikayksikön tuolta turvakaaren alta pois.[/QUOTE]

Joo, ei varmasti käytännöllisin, mutta nätti se on ainaki mun mielestä :D Vielä kun sais talon johon se sopis :whistle:

[QUOTE="äityliini";22470640]http://www.lastenkauppa.eu/?menuID3=392&productID=1391&ids=354|392

Ja siksi, koska vauva 5kk, ja tykkää "istua" , selkänojan saa hiukan taaksepäin kallelleen, niin kuin istuisi sitterissä...[/QUOTE]

Ei mun makuun...
Mikä tuon pussin funktio tuossa tuolin alla on? Biojätteet? =)

Yhteistyössä