Mikä tähän jännittämiseen auttaa?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mie jännitän aina vatsallani jos jotain jännää on tulossa.

Oon koittanu tässä ahkerasti opetella skootterilla ajoa, et pääsisin sillä kulkemaan töihin. Mut aikaa ei kauheesti ole ollut. Muutaman kerran oon käyny ihan isolla tiellä huvikseni ajamassa ja parilla kaverilla. Nyt sit eilen päätin, et miepäs ajelenkin sillä perjantaina töihin. Kaupungin keskustan läpi vaan pitäis mennä. :$ Aattelinkin ajella töihin hieman aiemmin, et ku ei liikennettä ois paljoa, ni josko tää jännitys helpottais. Noh...viime yönä ei pahemmin tullu nukuttua, ku vähän väliä heräsin kurkkimaan kelloa, et joko pitää nousta. Ja nyt aamulla oon istunu vessassa useampaan otteeseen ku maha tyhjenee jännityksen takia. Iltapäivä se sit pahin on, ku klo 16 ruuhkassa pitäis kotio ajella taas keskustan läpi. Hitto. Ehkä se iltapäiväkin sit sujuis paremmin, ku aamulla saa rauhassa ajella saman reitin.

Mahassa myllertää vaan koko ajan. Mikä tähän auttaa? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja öh...?:
Jätä skotteri kotinn, kunnes luotat itseesi kuskina tarpeeksi?

Mie luotan. Se ei oo siitä kiinni. Miulla on sama jännitysongelma kaiken uuden kanssa. Ja miulla on ollu aiemmin mönkijä jolla ajelin paljon ja myös kaupungissa. Mut nyt ku tää on uus juttu, ni jännittää ihan hirveesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En valitettavasti osaa auttaa. Sympatiseerata vain. Itsellä nimittäin ihan sama juttu. Ja inhoan sitä oloa. Ei kai se auta ku elää läpi ne uudet tilanteet.

Niih... onneks tähän aikaan aamusin ei ole paljoa liikennettä, ni saa suht rauhassa ajella. Ja miulla tuo jännitys laukeaa vähäsen kun pääsen liikenteeseen. Sit se ei tunnukaan ihan niin pahalta.

Älä ainakaan juo kahvia :laugh:
Mä olen just samanlainen. IHAN kaiken uuden kanssa jännitän ja istun sit siittä syystä vessassa :D
Keskiviikkona mulla alkoi koulu ja luulin jo etten voi lähtä ollenkaan ku kahvin ja jännityksen ansiosta tuntu ettei loppua näy vessassa istumiselle =)

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Älä ainakaan juo kahvia :laugh:
Mä olen just samanlainen. IHAN kaiken uuden kanssa jännitän ja istun sit siittä syystä vessassa :D
Keskiviikkona mulla alkoi koulu ja luulin jo etten voi lähtä ollenkaan ku kahvin ja jännityksen ansiosta tuntu ettei loppua näy vessassa istumiselle =)

Juu kahvia en juo :D En kyllä muutenkaan...

Mie muistan ku menin autokouluun ihka ekalle teoriatunnille ja se oli työpäivän jälkeen. Ni en koko päivänä kyenny syömään mitään ja vikat työtunnit meni vessassa :D

Mut juuh..hengissä selvisin töihin. Katsotaan, et miten se klo 16 ruuhka sit menee... :whistle:

Meillä keskimmäisellä lapsella (kohta 18 v.) täysin sama ongelma. Pienempänä oksensi Puuhamaan, särkänniemen jne. porteilla. Risteilylle mennessä oksensi matkalla satamaan 3 krt. Nykyisin ei enää reagoi niinkään vatsallaan vaan narskuttelee hampaitaan unissaan. Viime viikolla kävi hammaslääkärissä ja häneltä otettiin muotit hampaista purentakiskon vuoksi. Josko leukanivelet ja hampaat säästyisivät öisen kiskon avulla =)

Yhteistyössä