Mikä tällainen MUUMIMUKI on? En ole IKINÄ nähnyt arabialla tällaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainihan siinä lukee, en ole itsekään koskaan nähnyt moista mukia. Ihmetyttää vähän sekin, kun myyjän mukaan muki on 70-luvulta. Teema-astioiden valmistus aloitettiin vasta 80-luvun alussa, sitä ennen sarja tunnettiin nimellä Kilta.

Ja tuo on se pienempi teema kuppi mitä myydään yhä kaupoissa. Jospa tuo on ihan tavallinen pienempi teema kuppi mihin on aikoinaan teetetty jossain tuo kuva ja aini teksti. AINI tekstikään ei näytä kovin "vanhalta", siis siltä kuin ois 70-luvulta

Ja oudosti kuva on ihan kupin yläreunassa, kuin kuuluisi johonkin muuhun kuin tuohon kuppiin. Ehkä se on joskus tehty tosiaan jossain. Tuskin on arabian valmistama, vaikka arabian kupissa onkin

[QUOTE="a.p";28201652]Ja oudosti kuva on ihan kupin yläreunassa, kuin kuuluisi johonkin muuhun kuin tuohon kuppiin. Ehkä se on joskus tehty tosiaan jossain. Tuskin on arabian valmistama, vaikka arabian kupissa onkin[/QUOTE]

Totta. Muumimamman häntäkään ei oo mahtunut kupin reunaan. vaan osa on pohjassa, tuskin Arabia tekis tuollain.

on se ite tehty, ei missään arabian kupissa ole tuolla kupin alla reunassa kuvaa. Muumimamman häntä on siellä, näkyy kuvassa missä kuvattu pohjaa

Mä jo luulin et on menny jotain ohi tältä saralta :D Hienosti tehty kyllä

Mun miehellä oli yläasteellä sellanen kurssi, jossa ne kävi arabian tehtaalla tekemässä mukin itselleen, mies teki muumimukin..Siinä ainakin on kuva vähän miten sattuu, kun saivat itse painaa sen..voiskohan tääkin olla joku semmonen juttu..

[QUOTE="...";28201727]Eikä kyllä yhtään näytä muutenkaan 70-luvun muumeilta. Onkohan ostajaraukka luullut iskeneensä kultasuoneen. :)[/QUOTE]

Siis myyjäraukka piti kirjoittaa.

tuossa ilonen perhe muumi muki

k1dzIWm.jpg

31399992_600x450.jpg

A008480_Muumi_astiasto_Iloinen_perhe_2_osaa.jpg

tässä huutonet kuva

ca3ff5d555c155ba0c4a880978628-m.jpg

pYQh.jpg

pYQW.jpg

onkos eroa :)

Yhteistyössä