miten pukeudutaan baariin, te jotka tiedätte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Huoh, yks syy miks mä valitsen seurani aikalailla huolellisesti... En jaksais katella tiukkapipoja edes arkena lököpöksyissäni :whistle:
Ja sunlaiset tiukkapipot saa mut vaan enempi vakuuttuneeks siitä, että kannattaa olla ihan oma itsensä, eikä missään tapauksessa pukeutua muiden mielipiteen mukaan. Jos joku valittaa mun vaatteistani, niin... Nojoo, yks hyvä syy olla tutustumatta kyseiseen henkilöön :whistle:

Ihmiset jotka laittavat tänne kuvia itsestään, lapsistaan ja kodistaan ovat todella säälittäviä: 'sano nyt että mä olen kaunis, mulla on söpöt lapset ja ihana koti'. En laita enkä ole koskaan laittanut kuvia nettiin. En ymmärrä.

Mulla oli viimeksi baarissa mustat vaatteet; suorat housut, kauluspaita ja kravatti. Se kauluspaita oli vähän sellainen avonaisempi ja kravatti oli löysällä eikä kaulaan asti vedettynä.

Rannekorut, korvikset ja pinnit olivat pinkit ja kimalteiset :D Mulla on paljon näyttäviä koruja ja tykkään meikata sävy sävyyn esim. korujen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Empä suosittelisi pukeutumaan samanlailla kun tuo auryn.Täytyy sanoa että kyllä ihmiset kattelis aika kieroon ja saataisi parit h***a huudotkin kuulua...

Farkut ja sopiva yläosa (toppi,tunika,paitapusero ym..)siellä useimmilla on.Jos lyhyen hameen laittaa niin silloin vähemmän paljastava yläosa ja sirot kengät...

Missä metsässä sä baarissa käyt? Kyl täällä sivistyksessä ainakin ihmiset osaa käyttäytyä, eikä ala huorittelemaan ihmisiä. Tosin poikkeuksiakin löytyy, jostain puskasta ihmisten ilmoille kömpineet käytöstavattomat tyypit, mutta suurin osa ihmisistä on hyvin kasvatettuja.

Minä taas en millään jaksa käsittää, jotta JOS naisella ON hyvä kroppa, MIKSI SITÄ EI SAISI TUODA ESILLE tai korostaa?

Varsinkin kun huomattavan moni ei ole luonnostaa hoikka, vaan on käyttänyt tunteja ja taas tunteja sen unelmavartalon saavuttamiseen.
Mä käyttäisin enemmän kuin mielelläni viihteellä kauniita toppeja, minareita tai tiukkoja housuja jos mun kroppa sen sallisi.

Mutta vyötärön yli roikkuva maha ja ajokoirankorvat mahdollistavat sen, jotta mut nähdään baarissa(kin) suht telttamaisissa asuissa :| .

Te, joilla on hyvä roppa (esimerkiksi nyt auryn ja fjonga ), pukeutukaa ihmeessä niihin mineihin ja pikkupikkutoppeihin, teillä on siihen mahdollisuus!

(juu, on varmaan kaltaisillani sumopainijoillakin, mutta se näyttää helvetisti pahemmalle :| )

Ai tää jatkuu edelleen :o
p020.gif

Yhteistyössä