V
"vieras123"
Vieras
Mä olen vähän ollu suuauki nyt ihan pari kertaa ku lasten kaverit on kommenttoineet että meillä on sikasta tai likasta tai sekasta tai jotain.
Mielestäni meillä on ihan perussiistiä ja järjestys.
Luutuan keittiön joka toinen päivä. Lakasen moneta kertaa päivässä tai imuroin. Kerään leluja pitkin päivää,viimestään illalla.
Mut tässä on kuus lasta ja kaks on alle 3vuotiasta. Ja koululaisetko tulee koulusta niin ei ne kengät niin suorassa rivissä ole koskaan.
Et kuinka fiinejä koteja teillä on ku meillä on likasta ja sekasta
Kieltämättä minua pikkusen ärsytti nuo kommenttit.
Ja yks näistä sanojista 7vuotias tytöt sano vielä et tuossakin on roska ja tuossa on likasta ja tuossa sitä ja tätä... ok.
Ja on minulle muutama aikuinenki sanonu. Kait meillä on sitten niin saastasta ja kuvottavaa. Pysykää poissa.
Mielestäni meillä on ihan perussiistiä ja järjestys.
Luutuan keittiön joka toinen päivä. Lakasen moneta kertaa päivässä tai imuroin. Kerään leluja pitkin päivää,viimestään illalla.
Mut tässä on kuus lasta ja kaks on alle 3vuotiasta. Ja koululaisetko tulee koulusta niin ei ne kengät niin suorassa rivissä ole koskaan.
Et kuinka fiinejä koteja teillä on ku meillä on likasta ja sekasta
Kieltämättä minua pikkusen ärsytti nuo kommenttit.
Ja yks näistä sanojista 7vuotias tytöt sano vielä et tuossakin on roska ja tuossa on likasta ja tuossa sitä ja tätä... ok.
Ja on minulle muutama aikuinenki sanonu. Kait meillä on sitten niin saastasta ja kuvottavaa. Pysykää poissa.