Siis esim paljonko saa olla max kyseistä nimee annettu et on harvinainen? Tai onomuita kriteereitä harvinaiselle nimelle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Sellainen jota vähän tai yksi suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka tämä:Kotivalo on nykyään aika harvinainen nimi
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mun nimi on harvinainen, elämäni aikana tullut vastaan yksi samanniminen koira (??!!) ja kaksi ihmistä.. Silti VRK:n mukaan nimeäni on annettu 1900-luvun alusta asti yhteensä jotain karvan alle 800 ?
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Tuleeko teille mieleen yhtään harvinaista nimee?
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja vaikka tämä:Kotivalo on nykyään aika harvinainen nimi
ONKO TOI OIKEE ETUNIMI![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja vaikka tämä:Kotivalo on nykyään aika harvinainen nimi
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mun nimi on harvinainen, elämäni aikana tullut vastaan yksi samanniminen koira (??!!) ja kaksi ihmistä.. Silti VRK:n mukaan nimeäni on annettu 1900-luvun alusta asti yhteensä jotain karvan alle 800 ?
Mikäs sun nimi sitten on =) tai millä alkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mun nimi on harvinainen, elämäni aikana tullut vastaan yksi samanniminen koira (??!!) ja kaksi ihmistä.. Silti VRK:n mukaan nimeäni on annettu 1900-luvun alusta asti yhteensä jotain karvan alle 800 ?
No, mulla noita kaimoja vaikuttaa sen verran olevan että tuskin haittaa jos kerron.. Evi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mun nimi on harvinainen, elämäni aikana tullut vastaan yksi samanniminen koira (??!!) ja kaksi ihmistä.. Silti VRK:n mukaan nimeäni on annettu 1900-luvun alusta asti yhteensä jotain karvan alle 800 ?
No, mulla noita kaimoja vaikuttaa sen verran olevan että tuskin haittaa jos kerron.. Evi.
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mun nimi on harvinainen, elämäni aikana tullut vastaan yksi samanniminen koira (??!!) ja kaksi ihmistä.. Silti VRK:n mukaan nimeäni on annettu 1900-luvun alusta asti yhteensä jotain karvan alle 800 ?
Mä käytin just hetki sitten yhtä Eviä wc:ssä :attn: