Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Joo mut ihan tosi, torella tylsiä juttuja. Oo ollu hetkeen ees kunnon provookaan! :xmas:
Onks teillä kihomatoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Joo mut ihan tosi, torella tylsiä juttuja. Oo ollu hetkeen ees kunnon provookaan! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Eikö teillä tosiaan oo parempaa tekemistä ku anella täällä jotain provoavauksia? Voisitte vaikka pestä vessan tai jotain? No, kaikki tyylillään...
Siis siinähän se pointti piileekin. Ettei tarvii pestä vessaa kun ei ehdi, koska on palstailtava!
Haa! Lankaat menitMähän vaan noudatin pyyntöä!
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Onks teillä kihomatoja?![]()
Oon kuullu et ne on tosi kurjia!
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Niitä on kiva letittää pikkuleteiks, sittenkun kasvaa tarpeeks pitkiks, ja shokkiväreilläkuin värjää niin tuo uutta vipinää makuukammarin puolelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla oli tänään T-I-L-I-P-Ä-I-V-Ä![]()
![]()
![]()
B)
Mitä sä ostit mulle?
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:no en takuulla anna rehottaa!Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Jaa. Mä kyllä vastustan tommosta. Luonnollisuus on ihanaa ja kaunista! Aivan sama jotta haiseeko vai mitä, kunhan on aina au naturel! Anna siekin rehottaa ja pöhöttää, tee ekoteko!hyi,miten kukaan voi pitää puskaa? :x
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Kuullu? Hah, sä tiedät että ne on inhoja koska te hipit kuhisette niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Kuullu? Hah, sä tiedät että ne on inhoja koska te hipit kuhisette niitä.
Elämä on arvokasta. Madot on ystäviä!
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Ei ei.. Meillä on ihan kunnon kastematosia, ne vasta häijyjä onkin...Noi kihikset on ihan iisipiisi niihin verrattuna..
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:no en takuulla anna rehottaa!Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Jaa. Mä kyllä vastustan tommosta. Luonnollisuus on ihanaa ja kaunista! Aivan sama jotta haiseeko vai mitä, kunhan on aina au naturel! Anna siekin rehottaa ja pöhöttää, tee ekoteko!hyi,miten kukaan voi pitää puskaa? :x
![]()
Ootteko huomannu et sinne alkaa aikojen saatossa muodostua raggae pampuloita?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla oli tänään T-I-L-I-P-Ä-I-V-Ä![]()
![]()
![]()
B)
Mitä sä ostit mulle?
En mitään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Ei ei.. Meillä on ihan kunnon kastematosia, ne vasta häijyjä onkin...Noi kihikset on ihan iisipiisi niihin verrattuna..
Mut onks teillä ekologien wc?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Eikö teillä tosiaan oo parempaa tekemistä ku anella täällä jotain provoavauksia? Voisitte vaikka pestä vessan tai jotain? No, kaikki tyylillään...
Siis siinähän se pointti piileekin. Ettei tarvii pestä vessaa kun ei ehdi, koska on palstailtava!
Ööööö... jaa lankaan? Kyl, tää on pelkkää lankaa koko ketju, ystävä rakas. Piis än laav, padi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:
Mut onks teillä ekologien wc?
Täh!! Eiks teillä vai oo? Kaikki jotka tahtoo olla vähänkin hip ja pop, niin käyttää vain ja ainoostaan riukua... =)
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Eikö teillä tosiaan oo parempaa tekemistä ku anella täällä jotain provoavauksia? Voisitte vaikka pestä vessan tai jotain? No, kaikki tyylillään...
Ööööö... jaa lankaan? Kyl, tää on pelkkää lankaa koko ketju, ystävä rakas. Piis än laav, padi :heart:
Noup, mä en provosoidu, mä vaan provoilen. Halauksia!
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla oli tänään T-I-L-I-P-Ä-I-V-Ä![]()
![]()
![]()
B)
Mitä sä ostit mulle?
Se on tää suhde sit kyl poikki. Nyt. Välittömästi. Tällä viestillä. Mä luulin että me oltiin vaimoja!
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:No joo... On kyllä koko sakki tännään niin tylsänä ja hiljaisena. Mie viimeseen asti yritän venyttää maalaamaan lähtöä, mutta kai se on sitten mentävä :headwall:
Että kehtuuttaa :headwall:
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla oli tänään T-I-L-I-P-Ä-I-V-Ä![]()
![]()
![]()
B)
Mitä sä ostit mulle?
Se on tää suhde sit kyl poikki. Nyt. Välittömästi. Tällä viestillä. Mä luulin että me oltiin vaimoja!
Ei pystyn ostaa ku tuli niin saakelin pieni tilikin,mut tuleehan huomenna lapsilisät :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:No joo... On kyllä koko sakki tännään niin tylsänä ja hiljaisena. Mie viimeseen asti yritän venyttää maalaamaan lähtöä, mutta kai se on sitten mentävä :headwall:
Älä. Siitä voi tulla kasvihuonekaasuja. Sano mun sanoneen. Ei tarvii maalata.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mulla oli tänään T-I-L-I-P-Ä-I-V-Ä![]()
![]()
![]()
B)
Mitä sä ostit mulle?
Ei pystyn ostaa ku tuli niin saakelin pieni tilikin,mut tuleehan huomenna lapsilisät :saint:
Paat ostaen mulle sit ekopuuvillahousuja, tai se on loppu!
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:No joo... On kyllä koko sakki tännään niin tylsänä ja hiljaisena. Mie viimeseen asti yritän venyttää maalaamaan lähtöä, mutta kai se on sitten mentävä :headwall:
Älä. Siitä voi tulla kasvihuonekaasuja. Sano mun sanoneen. Ei tarvii maalata.
Perskeles. Mitä mie sit nyt? Kerettiin jo hiomaankin pöytä ja tuolit. Ja lattiakin.
Ei kuule auta, nyt kaasutellaan.