mikä tekee ihmisestä unohtumattoman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unohtuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unohtuva

Vieras
Mikä ihme siinä on, että jotkut ihmiset ovat unohtumattomia. Siis niin, että kun joku niihin ihastuu niin ei oikein voi unohtaa. Muistelee välillä kaihoten ja jos näkee vuosienkin jälkeen niin sydän pompahtaa.

Mun yksi kaverini on sellainen, että lähes sen kaikki sen entiset poikaystävät muistelevat sitä kaihoten. Välillä hänelle tulee tekstareita tms. näiltä miehiltä. Ja hän ei kyllä yhtään ainakaan provosoi näitä miehiä, päinvastoin. Myös mun mieheni kaveri on tuollainen, aina kaikki sen entiset muijat tulevat kysymään multa, että mitä sille kuuluu ja ihan selvästi ovat vielä kiinnostuneita siitä sillä tavalla. Ja jotkut niistä naisista tilittävät joskus baarissa, että se oli mun elämäni mies.

Tuota ilmiötä ei voi ulkonäkö selittää, koska nämä ihmiset eivät ole mitään superkauniita/komeita, ihan hyvännäköisiä kyllä. Mikä niissä on niin ihmeellistä? Tuntuu, että niihin ihastutaankin helposti. En voi käsittää.

Tunteeks joku muukin tuollaisia toisten sukupuolen mielestä kestosuperviehättäviä ihmisiä? Mikä niissä on se juttu?

Alkuperäinen kirjoittaja sielunvaeltaja:
Itse ajattelen niin, että joillakin ihmisillä on todella vanha sielu ja siksi suuri karisma.

Ihanasti ajateltu :)

Niin, mä olen yrittänyt tarkkailla noita ihmisiä, mutta en oikein tiedä mikä niissä on. Olen miettinyt, että onko niissä vain joku ihme seksuaalinen vetovoima tai kiero huumorintaju vai onko niissä jokin huumaava ominaistuoksu.

Yhteistyössä