Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
´Tämä on kupari kierukka,hemo on 100 muutenki,et voiko siis vuotaa sen takia näin kauheesti?Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Onko sulla kuparikierukka? jos se vuotaa kovasti, niin kannattaa se mennä poistattamaan, koska hemoglobiiniarvot kärsii siitä ennenpitkää. Sitten, kun hemoglobiini on alhaalla, niin sitten vielä vuotaa jotenkin runsaammin.
Suorittelen hormonikierukkaa, vaikka se saattaa aiheuttaa tiputteluvuotoa, mutta ainakin väri palaa kasvoihin, kun ei vuoda koko ajan kamalasti.
Satuukohan se jos jää kiinni,harkittin jo meinaan että ite ottaa pois mutta sitten että mitenAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Eihän sen poisto kauaa edes kestä. ja mulla ainakin on vuotanut sitä enemmän, mitä alempana toi hemo on. Et tarvitse sen poistattamiseen lääkärin lupaa, vaan voit poistattaa sen ihan milloin itse haluat. Noilla hemoglobiiniarvoilla voit saada lääkäriltä reseptin hormonikierukkaan (on aika kallis joten kandee olla resepti niin kela korvaa osan).
Kysyppäs ensi kerralla, että poistaako ne sen, vai poistatko itse.
Laita vaan tampponi, jos se tarttuu siihen kiinni, niin vaarahan siinä on vain se, että se tulee ulos.
Se on kyllä ,ettei voi liikkua sisältä mihinkään kun on vuotoa,se tulee heti läpi vaikka olis mikä supervaippa persuuksissaAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Ja on se kiireellinen, koska voit sanoa, että sinua heikottaa ja pyörryttää ja et jaksa mitään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:Satuukohan se jos jää kiinni,harkittin jo meinaan että ite ottaa pois mutta sitten että mitenAlkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Eihän sen poisto kauaa edes kestä. ja mulla ainakin on vuotanut sitä enemmän, mitä alempana toi hemo on. Et tarvitse sen poistattamiseen lääkärin lupaa, vaan voit poistattaa sen ihan milloin itse haluat. Noilla hemoglobiiniarvoilla voit saada lääkäriltä reseptin hormonikierukkaan (on aika kallis joten kandee olla resepti niin kela korvaa osan).
Kysyppäs ensi kerralla, että poistaako ne sen, vai poistatko itse.
Laita vaan tampponi, jos se tarttuu siihen kiinni, niin vaarahan siinä on vain se, että se tulee ulos.![]()
jos kokeilis,sittenhän ne ainakin joutuu lekurissa ottaa vastaan jos se sinne tarttuu,toivottavasti ei..Alkuperäinen kirjoittaja vinci:kyllä minä kaytin muutamia kertoja kun oli tarvis esim uimahallireisulla...sillon en vielä ollu kuullu siitä kuukautiskuppi ihmeestä...olisin ehkä sen sillon voinukkin ostaa..
eikä mulla ainakaan lähteny pois...
Alkuperäinen kirjoittaja BaBBy:jos kokeilis,sittenhän ne ainakin joutuu lekurissa ottaa vastaan jos se sinne tarttuu,toivottavasti ei..Alkuperäinen kirjoittaja vinci:kyllä minä kaytin muutamia kertoja kun oli tarvis esim uimahallireisulla...sillon en vielä ollu kuullu siitä kuukautiskuppi ihmeestä...olisin ehkä sen sillon voinukkin ostaa..
eikä mulla ainakaan lähteny pois...![]()
Mies pelotteli tuossa että jää kiinni ja sitten kiskoessa tulee sisuskalut ulos![]()