Mikä toi freelotto juttu oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Täällä on varmaan ennenkin ollut keskustelua, mutta ilmeisesti tyhmä minä :headwall: menin ja annoin nimeni johonkin arvontaan ja nyt minulle tulee sähköpostiin ilmoituksia, että olen voittanut taaloja ja paljon, mutta täytyy klikkailla jotain linkkejä ensin.
Ei noita linkkejä taida kuitenkaan uskaltaa avata?
Mä en tajua miksi piti olla niin tyhmä ja hetken mielijohteesta antaa nimi ja osoite tuonne...
Nyt sitten jälkiviisaana vasta googletin siitä tietoa ja ilmeisesti on ihan huijausjuttu??

Joo itelle tuli sähköpostii sheki kuva ja oisin muka voittanu miljoona dollaria, sitte vastasin että thank you, nice pot sit tuli että lähettää kuva sinne että voi julkaista voittaija ymsyms... ja shekki on kuulemma lähetetty.. en tiiä mitä shittii toi on. shekkiä ootellessa :D

Joskus pari vuotta sitten tökkäsi nimeni sinne ja avasin mailin kautta tulleen linkin. Tuli että zhekki on lähetetty. Se zekkihän sit tuli :D tosin joku 0.18 :D Lukee ihan että Pay Eighteen Cents

minäkin osallistuin ja mikä on ollut täänviikon ongelma koneella-tuli tuliainen troijan vundo pöpö
koneelle.rupes yhdenäkkiä tulee alastomia naisten kuvia itse hommissa siis kun olin näillä kaks plussan sivuilla niin sexyä alkoi puskea ja sit pokerijuttuja niitä mainoksia.nyt on kone putsattu
ja luojan kiitos kierrän kaukaa noi hömppäsivut.

Minulle on tullut kanssa freelotossa että olisin voittanut 1000000, 10000, 50000 ja 300 dollaria?!Ja aina uudessa sähköpostissa lukee että: oma nimeni ja paikkakunta ja 300 dollaria perässä... monta kertaa jo olen lähettäyt sinne postia mutta VIELÄKÄÄN ei ole tullut mitään vastausta.

mulle jaksoivat tasan puoli vuotta lähettää ns. roskapostia sähköpostiin, pvässä n.3 kpl. vastasin englanniksi sinne että ei kiitos enään postia kun en omista luottokorttia. osallistumiseen olisi tarvinnut luottokortin nro.n

en minäkään antanu luottokorttinumeroo ja lotto rivilläkin oli vaa 2 oiken mut silti ne väittää et voitin yli 10000000 dollaria et maltan tuskin odottaa millo ne tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Täällä on varmaan ennenkin ollut keskustelua, mutta ilmeisesti tyhmä minä :headwall: menin ja annoin nimeni johonkin arvontaan ja nyt minulle tulee sähköpostiin ilmoituksia, että olen voittanut taaloja ja paljon, mutta täytyy klikkailla jotain linkkejä ensin.
Mä en tajua miksi piti olla niin tyhmä ja hetken mielijohteesta antaa nimi ja osoite tuonne...
Nyt sitten jälkiviisaana vasta googletin siitä tietoa ja ilmeisesti on ihan huijausjuttu??

> Juu sama vika tyhmyyttäni menin kirjautumaan sinne ja nyt sitte en tiiä miten pääsen lopettamaan sen,tyhmä kun on tekee tuollaisia päätöksiä.
pitäis hieman enemmän tietää tommosista, ennen kun kirjautuu.
mutta mitä tästä opimme älä kirjaudu ennen kun olet lukenut ohjeet:)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnekas =):
voitin ite just siet 10 000.. ja sekki tuli kotiin ja pankissa kävin vaihtamassa =) että ei mtn kusetusta tuo näköjää ole =)

Lopeta nyt itte toi kusetus! Kurjaa, että joku viittii kirjoitella tällasia.
Ei kaikille ole kauhalla annettu..joten ei sitä voi vaatiakaan. Noihin sortuu niin helposti. MUISTAKAA! Huijausta koko homma niinkuin tollaset ylläolevat viestitkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Rambe:
Olen nyt surffaillu Freelotto pelisssä ja siellä lukee, nimeni ja voitto vireillä???
Siis mikä voitto.

Huijaustahan tuo on.

http://nettihuijaukset.blogspot.com/2009/04/taas-uusia-voittajia-freelottocomin.html

http://hpguru.net/2008/04/12/freelotto-roskapostia-lahettavana-huijaussivustona/

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:

joo mulle tuli kans ja tulee kokoajan että olen jo miljödööri...voitin 3 eri lotossa.. en sa vahvistettua linkkejä ja ku laitan niille sähköpöstia vastausta ei saa vaan muuta lässytystä

voitin ite just siet 10 000.. ja sekki tuli kotiin ja pankissa kävin vaihtamassa =) että ei mtn kusetusta tuo näköjää ole =)

vähän vaikee uskoo että tosissaan sieltä rahaa pihalle sait.. kukaan ei usko sua,ellet pysty todistamaan mitenkä ne sait pihalla.. joten

Alkuperäinen kirjoittaja sanza:

vähän vaikee uskoo että tosissaan sieltä rahaa pihalle sait.. kukaan ei usko sua,ellet pysty todistamaan mitenkä ne sait pihalla.. joten

Joo tuo on potaskaa kyllä ?? miten ne lähettää shekin postissa?? ylensä semmoiset on henk kohtasia=) niistä pitäisi ilmoittaa sille ihmiselle että tietää saaneensa postitse semmoisen ja ne ylensä kuoressa ei ilman kuorta kuten nää shekit=) joten paska puhetta:)