Mikä toi freelotto juttu oikein on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marika:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Täällä on varmaan ennenkin ollut keskustelua, mutta ilmeisesti tyhmä minä :headwall: menin ja annoin nimeni johonkin arvontaan ja nyt minulle tulee sähköpostiin ilmoituksia, että olen voittanut taaloja ja paljon, mutta täytyy klikkailla jotain linkkejä ensin.
Ei noita linkkejä taida kuitenkaan uskaltaa avata?
Mä en tajua miksi piti olla niin tyhmä ja hetken mielijohteesta antaa nimi ja osoite tuonne...
Nyt sitten jälkiviisaana vasta googletin siitä tietoa ja ilmeisesti on ihan huijausjuttu??

> Juu sama vika tyhmyyttäni menin kirjautumaan sinne ja nyt sitte en tiiä miten pääsen lopettamaan sen,tyhmä kun on tekee tuollaisia päätöksiä.
pitäis hieman enemmän tietää tommosista, ennen kun kirjautuu.
mutta mitä tästä opimme älä kirjaudu ennen kun olet lukenut ohjeet:)

sama homma täällä nyt oon päänipuhki miettinyt miten saan lopetettua sen ??

vittu tuolta mitään rahaa tule! mullaki on yli miljoona voittoja ja joka päivä tulee s-postiin että olet voittanut. miks ne ei sitte ota yhteyttä kirjeellä tai soittamalla vaan sähköpostilla eikö tommosista summista soiteta voittajalle? perseestä koko freelotto. olen lähettäny sinne s postia että lopettaa sen saatanan viestejen lähettelyn ja muuta jännää tuli viesti takasi että thank your message tai jotain... kusetusta se on!

Joka aamu tulee sähköpostia freelöttö-comilta. Olen helkkarin kelpoinen vähän jokaiseen voittoon mikä niiltä liikenee. Hauska sana toi kelpoinen. Sit yhtäkkiä oli tullut tilille 1 dollari. En ole koskaan jakanut tilitietoja, osoitteen vain. I hmetyttää koko kakkendaali....

Alkuperäinen kirjoittaja marika:
Alkuperäinen kirjoittaja Marika:
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Täällä on varmaan ennenkin ollut keskustelua, mutta ilmeisesti tyhmä minä :headwall: menin ja annoin nimeni johonkin arvontaan ja nyt minulle tulee sähköpostiin ilmoituksia, että olen voittanut taaloja ja paljon, mutta täytyy klikkailla jotain linkkejä ensin.
Ei noita linkkejä taida kuitenkaan uskaltaa avata?
Mä en tajua miksi piti olla niin tyhmä ja hetken mielijohteesta antaa nimi ja osoite tuonne...
Nyt sitten jälkiviisaana vasta googletin siitä tietoa ja ilmeisesti on ihan huijausjuttu??

> Juu sama vika tyhmyyttäni menin kirjautumaan sinne ja nyt sitte en tiiä miten pääsen lopettamaan sen,tyhmä kun on tekee tuollaisia päätöksiä.
pitäis hieman enemmän tietää tommosista, ennen kun kirjautuu.
mutta mitä tästä opimme älä kirjaudu ennen kun olet lukenut ohjeet:)

sama homma täällä nyt oon päänipuhki miettinyt miten saan lopetettua sen ??

hankkikaa uus sähköposti

Alkuperäinen kirjoittaja nimetön urpo;20928812:
hankkikaa uus sähköposti

Joo, ja uusi nimi ja osoite jos olette menneet antamaan henkilökohtaiset tietonne myytäväksi eteenpäin. Miksi annatte toisten myydä tietonne hyvään hintaa, miksette suoraan itse myy niitä rikollisille? Passistakin maksetaan sievoinen summa rahaa, jos kerran on niin ahne että haluaa rahaa seurauksista välittämättä.
Mut jos noi myy tietonne, niin ette te niitä rahoja saa, sen sijaan klikkailette niille kokoajan lisää rahaa klikkailemalla niitä mainoksia tms. Mainonnalla tienää tuollainen laaja roskasivusto kymmeniä tuhansia kuukaudessa vain sillä että klikkailette niiden linkkejä saamatta itse mitään vastinetta.