Mikä v*ttu se on et niitä koiranpaskoja ei voi kerätä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tehkää niinku minä. Kolmeen postilaatikkoon oon palauttanu piskien paskoja. Tiiän missä asuu nämä muutamat jotka tos mein eessä koiriaan paskattaa. Kyllästyin,ja seurasin hetken tätä toimintaa. Ja samantein kun olin eka muutaman kerran huomauttanu asiasta (saaden jotain vittumaista kommenttia..) ootin et olivat lähteneet ja TAAS jättäneet paskansa, keräsin sanomalehden sisään,ja kiikutin omistajilleen takaisin.
Perkele, että vituttaa tollaset aivottomat kusipäät.

Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
en oo viel kertaakaan lenkillä törmänny keskellä tietä olevaan paskaan.Sen sijaan hevosen paskaa on,räkää,tupakan tumppeja jne
mun koirat paskoo kauemmaks tiestä ja eipä kiinnosta noukkia ja kantaa sitä paskapussia :x

No eihän niitä tarviikaan noukkia jos sinne kauemmas tiestä paskoo...
Se noukkiminen on pieni vaiva ja sen maatuvan pussin voi viskaa sinne pusikkoon maatumaan.
Että mua ärsyttää sellaset koiraihmiset, jotka ei välitä yhtään siivota omien elukoittensa jätöksiä!!

Sekin riippuu siitä mimmoselle paikalle paskoo kauemmas tiestä.
Jos ihan hoitamattomaan luonnontilassaolevaan risukkoon/ojaan niin ei tarvitse, mutta jos on hoidettu nurmikaistale tien ja pyörätien välissä, niin pitää.
Näin minä olen käsittänyt

Juu, totta toi.
Mäkään en muuten tajua miten jonkun koira edes suostuu kakkaa keskelle tietä. oma menee aina sinne ojan pohjalle, jos suinkin vaan voi ja en itsekään ojista jätöksiä siivoa. Joskus taas pakkorako ajaa jäpikän tienvarteen kyykylleen niin aina poimin ne pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä vaan en käsitä että miten on semmoinen koira koulutettu mikä paskoo keskelle kävelytietä? Vai missä vika? Mä en tiedä ainuttakaan koiraa joka päästäis tielle, ellei sitten oo maha kuralla eikä pysty pidättämään. Joka ainoa tietämäni koira hakeutuu sivummalle paskomaan. Esim. meidän koira ei pasko kuin mm. ojien pohjalle jne. Ja sieltä en tod. niitä paskoja nouki.

Niinpä. Koirat ja lapset saa elää villinä. Muut kärsiköön seuraamukset. Ei ole teidän ongelma.

Pah, meidän sakemannit saa paskata mihin lystää. Välillä läjät on kadullakin, mutta ne on sen verran isoja, et oma moka jos niihin astuu. Kyllä ne huomaa. Ei niitä paskaläjiä ole pakko talloa!

En omista koiraa enkä tule omistamaan. Mutta olen kuullut jos ne paskat ovat omakotitalon vieressä keskellä kävelykaistaa ovat ne omakotitalolaiset siivonneet omaa pihaansa heittämällä muitten koirien paskat pois omalta pihaltaan. En tiedä sitten mikä on totuus. Mutta juu mein naapurit paskattaa niin harvoin koiriaan et ne ei kovin pitkälle kerkiä tuosta ovesta. Eikä siivoa edes jälkiään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vaan en käsitä että miten on semmoinen koira koulutettu mikä paskoo keskelle kävelytietä? Vai missä vika? Mä en tiedä ainuttakaan koiraa joka päästäis tielle, ellei sitten oo maha kuralla eikä pysty pidättämään. Joka ainoa tietämäni koira hakeutuu sivummalle paskomaan. Esim. meidän koira ei pasko kuin mm. ojien pohjalle jne. Ja sieltä en tod. niitä paskoja nouki.

Niinpä. Koirat ja lapset saa elää villinä. Muut kärsiköön seuraamukset. Ei ole teidän ongelma.

Ei niitä hei ojista tarviikaan siivota, vaan hoidetuilta alueilta ja teiden varsilta ja tieltä yms. paikoilta, mut mistään ojista ja ryteisköistä ei siis tarvii.

Alkuperäinen kirjoittaja Pah:
Pah, meidän sakemannit saa paskata mihin lystää. Välillä läjät on kadullakin, mutta ne on sen verran isoja, et oma moka jos niihin astuu. Kyllä ne huomaa. Ei niitä paskaläjiä ole pakko talloa!

V***n idiootti. No, onneks varmaan kuljet rakkies kans samoja lenkkejä päivittäin. Ja saat ne omat paskanne niitten rakkien kintuissa edes oikeeseen osoitteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

TÄH??????

Voi kun olisit sakuinesi tullut mun entistä koiraani vastaan niin olisit nähny millainen on iso koira :whistle: ja senkin jätin jättisonnat muuten siivosin...

:wave: Meidän nuori neiti on kakannut pennumpana keskelle hiljaista risteystä sekä pihalle asfaltille. Toisaalta, kyse oli kyllä pennusta. Nykyisin kyllä hakeutuu jo nurmikolle, mutta kyllä ne ihan tien reunaan päästelee, kunhan vähän ruohoa on alla.

Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:

:wave: Meidän nuori neiti on kakannut pennumpana keskelle hiljaista risteystä sekä pihalle asfaltille. Toisaalta, kyse oli kyllä pennusta. Nykyisin kyllä hakeutuu jo nurmikolle, mutta kyllä ne ihan tien reunaan päästelee, kunhan vähän ruohoa on alla.

Niin jätätkö ne paskat silti sinne?

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:

Niin jätätkö ne paskat silti sinne?

Kaikki ei vaan välitä. Ongelma tiedostetaan, mutta siitä ei välitetä.

helminkäinen en jätä. Pari kertaa on pussit loppunut kesken kun on molemmat päättäneet tehdä pariin kolmeen kertaan asiansa ja heittänyt ne matkan varrella roskiin jo, sitten oon siitä tien vierestä niitä kepillä tai nenäliinalla siivoillut. Ei o herkkua ei, mutta eipä voi koira mitään sille ettei päästä keskelle metsää tekemään asioita..

:headwall: :headwall:

Mukava kun paskat tarttuu rattaiden renkaisiin ja kaupungissa kun asuu niin vaunut on sisälle tuotava,eteiseen ei mahdu niin vaunut on olkkarissa.. Aina ei huomaa jos tarttuu jotain renkaisiin,sitte joka paikka on paskassa. Ja renkaiden urista on oikein kiva jollain rapsutella paskoja pois..

Ja se koiranpaskan haju on kyllä niitä maailman ällöttävimpiä. Hyi hitto!

Hevosen paskaan tallaaminen ei ärsyttäis kyllä niin paljoo, koska se ei haise niin pahalta. En nyt tosin siihenkään ihan tarkotuksella tallomaan menis...

helminkäinen en jätä. Pari kertaa on pussit loppunut kesken kun on molemmat päättäneet tehdä pariin kolmeen kertaan asiansa ja heittänyt ne matkan varrella roskiin jo, sitten oon siitä tien vierestä niitä kepillä tai nenäliinalla siivoillut. Ei o herkkua ei, mutta eipä voi koira mitään sille ettei päästä keskelle metsää tekemään asioita..

Juu ei voi. Mä vaan ajattelin että noita on jotka ei koskaan siivoa mistään ei edest tuosta rappukäytävästä:(

Jos koirani kakkaa keskelle tietä kerään kakat pois, heinikosta en kerää. MUTTA kakat jäävät kyllä tasan tarkkaan maahan jos siinä vieressä on roskia, papereita, kaljapulloja.....

Alkuperäinen kirjoittaja En kerää:
Jos koirani kakkaa keskelle tietä kerään kakat pois, heinikosta en kerää. MUTTA kakat jäävät kyllä tasan tarkkaan maahan jos siinä vieressä on roskia, papereita, kaljapulloja.....

Just. Että kun muutkaan ei kerää sotkujaan niin en mäkään kerää, vai?
tota menoa maailma hukkuu paskaan. Onko pakko olla lapsellinen vaan koska joku muukin on?

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Pitäsköhän rueta kantaan taskunpohjalla paria pientä pussia, ni vois ojentaa aina hutiloivalle koirantaluttajalle. Ottaiskohan se sit sen paskan mukaan?

Joo. Samalla voi huomauttaa et se laki koskee kyllä ihan kaikkia koiranomistajia... Oon joskus maininnu asiasta ja saanu melko nättejä katseita osakseni :D

Yhteistyössä