Mikä v*ttu se on et niitä koiranpaskoja ei voi kerätä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tehkää niinku minä. Kolmeen postilaatikkoon oon palauttanu piskien paskoja. Tiiän missä asuu nämä muutamat jotka tos mein eessä koiriaan paskattaa. Kyllästyin,ja seurasin hetken tätä toimintaa. Ja samantein kun olin eka muutaman kerran huomauttanu asiasta (saaden jotain vittumaista kommenttia..) ootin et olivat lähteneet ja TAAS jättäneet paskansa, keräsin sanomalehden sisään,ja kiikutin omistajilleen takaisin.
Perkele, että vituttaa tollaset aivottomat kusipäät.
(y)

Ja miks vitussa ne tupakantumpit pitää viskoo luontoon ja miks pitää räkiä niitä tupakkaysköksiä pitkin maita ja mantuja, rantoja, parkkipaikkoja ym ym. Ja miks pitää sauhutella siellä missä on muita ihmisiä. Kesäterasseillakaan ei voi syödä tai nauttia, koska tupakantupruttaja senkin ilon pilaa

Suomessa on tyyliin 10 000 vapaana juoksevaa kissaa ja 700 000 koiraa. Eli vähän eri mittaluokan ongelma. Ja kissat kylläkin yleensä tekevät tarpeensa aina samaan paikkaan. Kotikissat laatikkoon.
Sisäkissoista ei olekaan huolta. Mutta nämä vapaasti huitelevat irtolaiskissat paskovat ihan just sinne missä kohtaa sattuu hätä tulemaan. Lasten hiekkalaatikoille, kukkapenkkeihin, hautausmaallehautausmaallee, ulkorappuselle minne on jättänyt sen puoliksisyödyn jyrsijän/linnun raadon... Montako kertaa olet nähnyt kissanomistajan poimivan kissansa jätöksen pussiin? Muutaman omistajan, joilla on valjaissa kissa ollut, olen erehtynyt näkemään ja heille pisteet. Mutta useamman koiranomistajan kylläkin.

Ja noilla sun heittämillä suhdeluvuillas voit heittää veslintua. Vapaana vastuuttomasti juoksevia kissoja on ainakin tuo parikymmentätuhatta. Ja koirat ovat pääsääntöisesti kytkettyinä, olkoonkin heidän omistusmääränsä suurempi.

Olen itse "uusi" koiranomistaja ja kyllä muakin vituttaa ne paskat tuolla tienposkessa. Etenkin näin pentuaikana, kun tuo pentu menee syömään kaikkea mitä näkee ja jopa niitä muitten paskoja. :mad: Kuonokoppa piti siis ottaa käyttöön. Siksi itse opettelin ihan alusta asti, että ne jätökset lähtee pussissa kotiin ja kerään ne paskat jopa metsästä! Eipä tarvi ainakaan mulle tulla urputtamaan paskoista, eikä muitten pentujen syödä meidän paskoja, vaikka ei mitään tauteja olekaan. Ainoastaan muutamat paskat on jääny keräämättä, kun ruuan vaihdon yhteydessä maha ollut niin kuralla ettei sitä liejua yksinkertaisesti saanut pussiin. Mutta silloinkin tuo pentu teki ne sinne ojan puolelle eikä milllonkaan keskelle tietä. Mä en voi käsittää, mikä hiivatin kynnyskysymys se paskojen kerääminen on? Eikä voi perustella niillä muilla roskilla, sillä se keräysvelvoite on kirjattu lakiinkin! Mä en pidä sitä keräämistä minään pahana asiana, eikä se paskapussin kantaminen hävetä yhtään! Siis on vain kyse pelkästä laiskuudesta ja idiotismista (tai muuten vaan kusipäisyydestä), ettei niitä paskoja kerätä! Jos otat koiran, pitäs siitä ja sen jätöksistäkin osata huolehtia! Se koira-ajokortti olis kyl ihan poikaa JOKAISELLE koiranomistajalle!

• Tykkää
Reactions: Elena777
Olen itse "uusi" koiranomistaja ja kyllä muakin vituttaa ne paskat tuolla tienposkessa. Etenkin näin pentuaikana, kun tuo pentu menee syömään kaikkea mitä näkee ja jopa niitä muitten paskoja. :mad: Kuonokoppa piti siis ottaa käyttöön. Siksi itse opettelin ihan alusta asti, että ne jätökset lähtee pussissa kotiin ja kerään ne paskat jopa metsästä! Eipä tarvi ainakaan mulle tulla urputtamaan paskoista, eikä muitten pentujen syödä meidän paskoja, vaikka ei mitään tauteja olekaan. Ainoastaan muutamat paskat on jääny keräämättä, kun ruuan vaihdon yhteydessä maha ollut niin kuralla ettei sitä liejua yksinkertaisesti saanut pussiin. Mutta silloinkin tuo pentu teki ne sinne ojan puolelle eikä milllonkaan keskelle tietä. Mä en voi käsittää, mikä hiivatin kynnyskysymys se paskojen kerääminen on? Eikä voi perustella niillä muilla roskilla, sillä se keräysvelvoite on kirjattu lakiinkin! Mä en pidä sitä keräämistä minään pahana asiana, eikä se paskapussin kantaminen hävetä yhtään! Siis on vain kyse pelkästä laiskuudesta ja idiotismista (tai muuten vaan kusipäisyydestä), ettei niitä paskoja kerätä! Jos otat koiran, pitäs siitä ja sen jätöksistäkin osata huolehtia! Se koira-ajokortti olis kyl ihan poikaa JOKAISELLE koiranomistajalle!
miksei kaikki voi ajatella noin!

Yhteistyössä