Mikä väriteema teillä ollut häissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusjuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
e040.gif


juuri näin. =)
 
Valkoinen ja päivänkakkara. Päivänkakkaroita kesäkukkapuskissa, servieteissä, kutsuissa ja menylapussa. Voi jee, mähän oikein askartelin ;) Lautaset ja pöytäliina valkoinen. Ruoka värikästä ;)
 
Vihreä ja kulta , hääpaikkaa oli koristeltu mm. ilmapallonipuilla(helium), muratilla ja vihreillä kivillä. Tais olla "luonto"teema ;)
Ilmapallot oli hauskoja, lapset sai sitten ottaa niitä leikkeihinsä loppuillasta.
 
Vaalea lila. Oli korteissa ja kutsuissa, muuten oli sitten luonnonkukkia. Pöydissä oli kaason tekemät vaaleat ruusukimput. Mutta pääsääntöisesti kuitenkin tuo vaalea lila.
 

Yhteistyössä