mikä vauvapulkka paras?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulkka haussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulkka haussa

Vieras
Onko Orthexin vai Stigan vauvapulkka parempi? Vai kenties joku muu. Etsitään 8 kk ikäiselle pulkkaa. Pitäisi siis olla vyöt ja korkea selkänoja. Ja vakaa on tietenkin oltava ettei kaadu. Lapsi mielellään mahtua siihen ensi vuonnakin.
 
452.20.jpg



Oli kyllä erilainen kuin tuo.Ihan tavallisen pulkan mallinen selkänojalla.
 
meillä stiga ja pienen kanssa ihan ok.Pysyy kyllä pystyssä mutta on melko raskas vetää...Pieni siinä kyllä kulkee tosi hienosti.Eikä tarvii sen isommin korjailla asentoa,ei valu eikä tipu vaaveli!!
Mut se on vähän raskas,varsinkin nyt isompaa kun siinä kiskoo niin tuntuu hyvin.On oikeestaan sen yhen talven pulkka vaan.

Ortheixin on nuo isommat ja luistaa hyvin.
 
Ei ollut meidän vauvapulkka kyllä mikään menestys. Oli tuon ylläolevan punaisen näköinen. Loppujen lopuksi vyöstä huolimatta muksu valui hiljalleen... Jaloille ei ollut sellaista stopparia. Se että on pystyasento ja korkealla, ei minusta ole mikään huono juttu. Päin vastoin.

1.5v:nä tykkäsi istua mielummin stigan kyydissä ja pitää kiinni ratista.
 
Hamaxin vauvapulkka meilläkin oli, molemmilla, ja se oli tosi hyvä. Siihen mahtui lapsi ja lampaantalja =). Eilen annettiin vauvapulkka naapurille, ei meidän nyt 2 v 10 kk ikäinen sitä edes enää viime talvena käyttänyt, vaan istui "isojen pulkassa". Eli 1-vuotistalvena tuo oli meillä käytössä, molemmilla lapsilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Hamaxin pulkka. Ei jää heti liian lyhyeksi. Sopii siis vielä taaperollekin.
dqkb9i.jpg


tuo pulkka olis huutiksessa :whistle: ;)

tuollanen on miellä 3 veellä ja on tosi hyvä!! :wave:

Tämmöinen oli muuten meilläkin!!
Oli kyllä tosi hyvä.Ja lapsi oli tuolloin 1v.
 
voi hitsi,meillä ollut molemmilla lapsilla tuollainen hamaxin pulkka ja tosi hyvä oli käytössä!!nyt ollaan ettimässä nuorimalle pulkkaa kun ehdittiin laittaa esikoisten pulkat jo kiertoon...
juuri tuota olen metsästänyt mutta ei ole prismassa ainakaan näkynyt...mistä voisi tuollasen löytää?!
 

Yhteistyössä