E
"epäonnistunut"
Vieras
Mulla on niin paska olo, lapset riehuu tuolla kun nukutan pieniä, jotka ei nuku siksi, että noi on tulleet sata kertaa tähän huoneeseen marisemaan jotain. Mikään ei auta. ei kilttipuhe tai halailu, ei huuto, uhkailu, mikään. Äsken huusin sekosin ja aloin itkemään. Nyt ne on hiljaa ja murheellisia. Kuudelta on herätys, pakko saada pienet nukkumaan ja noiden isompienkin pitäisi jo nukkua. Mitä hittoa teen väärin. Melkein joka ilta sama. Ja muutenkin huutavat mulle vastaan eivätkä tottele. Mä en pärjää noiden kanssa niin miten sitten kun ne on teinejä? mitä tekis supernanny? Mä olen kokeillut kaiken paitsi selkäsaunan ja -kyllä- mun tekee mieli sellainen antaa joka päivä. Jos ne edes pelkäisi mua niin uskoisivat sitten sen takia. Hirveän paha mieli. Ja lapsillakin on. Mikään rauhallinen järkipuhe tai selittely ei tehoa, tein sitä tänäänkin yli tunnin. Ennenn kahdeksaa vein pienet nukkumaan ja siitä asti. Aina kun ne rauhoittuu, jompi kumpi koululainen tulee tähän huoneeseen märisemään jotain ja kaikki alkaa alusta. Tai sitten meluavat omassa huoneessaan. Muistavat ehkä 5 minuuttia, jos ovat luvanneet olla hiljaa. Mitä sä tekisit?