E
ei jaksa
Vieras
koko ajan nälvii mulle mun painosta sillain veemäisesti esim, äsken kysyin että onko ne mun farkut jo valmiit mitkä se vei jollekin tutulle ompelijalle korjattavaksi samalla ku vei omiaan, sanoin että tarvisin ne täksi illaksi jos mahdol. ni se oli vaan et no voithan sä ottaa mun housut lainaa,mullaki on valkoset farkut silitettynä kotona,oli että oox ihan tosissas, vois olla vähä isot mulle:0 siis koska äidilläni on ihan helvetin iso perse ja reidet.. se oli vaan et no ei ne nyt kauheen isot sulle oo, joo eipä olen kokoa 36-38 ja ellei mulla ole ihan vääristynyt käsitys itsestäni ja äidistäni ni on meillä aikanmoinen koko ero, ja koko ajan hokee miten oon lihonut viime kesästä, juu peräti 2kg ku aloin syömään e-pillereitä, olen 168 pitkä ja 62 kg eli en mikään keijukainen mutta en mielestäni niin läski että tarvii koko ajan huomautella siitä, sairastin nuorena lievää syömishäiriötä, painoin 8 luokalla 44 kg ja olin siis 165 pitkä ja en vieläkään ole mikään itsevarma ja koko ajan koitan tiputtaa painoa 55kiloon mutta ku en viittis alkaa nälkälakkoon vaan sillai hiljaa tiputtaa painoa mutta ahdistaa niin paljon tää naljailu että tuli taas semmonen olo että voisin mennä työntää sormet kurkkuun ja oksentamaan, ahdistaa iha helvetisti että en ole niin laiha ku haluaisin enkä jaksais koko ajan kytätä vaakaa ja syömistäni.