Mikähän meidän koiralla on? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
Se ei ole eilisen aamun jälkeen syönyt mitään. Ei ole juonut 4-5 päivään mitään :(
Sen maha murisee ja pitää ihme ääntä koko ajan, siis just sellaista ääntä kun on kauhea nälkä. Se näyttääkin niin surulliselta ja hakee hirveästi huomioo. Kiipee ja änkee syliin, sitä se ei ole paljon tehnyt.

Joko pitäis huolestua, ainakin tuon juonnin suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Edesvastuutonta pitää eläin noin monta päivää juomatta!

Lääkäriin ja kokeile itse olla 3-4 päivää juomatta!

mun hiukan hankala täältä eläinlääkäriin lähteä.. eipä kovin lähellä sellainen ole ja auto ei päivisin käytössä :(

anteeksi nyt..

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:

mun hiukan hankala täältä eläinlääkäriin lähteä.. eipä kovin lähellä sellainen ole ja auto ei päivisin käytössä :(

anteeksi nyt..

Soita edes lääkäriin ja kysy sieltä!Saat ehkä paremman vastauksen.

ne sanoi viimeksi että odota pari päivää :( ja sama vastaus seuraavallakin kerralla kun soitin.. Pitäis yrittää jollain lääkeruiskulla laittaa sille väkisin vettä suuhun, mutta se on aika hankalaa :( Laitan kyl miehen soittaa niin saa se hermota puhelimessa niille

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:

anteeksi nyt..

Selitys se on tuokin ja itse asun myös useamman kilometrin päässä lääkäristä, mutta jos eläin on vaivainen niin kyydin saa jos sen haluaa!
Lääkäri tulee myös kotiin!

Soita hyvä ihminen edes!

Yritä juottaa ruiskulla vettä pieniä määriä lyhyin väliajoin,ettei koiran elimistö kuivu.Tuo 4-5 päivää on jo aina kauan ilman nestettä.Ja ehdottomasti soitto eläinlääkäriin!Kai sulla iltaisin on auto käytössä,jos veisit silloin päivystävään eläinlääkäriin!

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:
soita heti lääkäriin... koirahan kuivuu kun ei juo eikä syö mitään... Eiköhän ne hätätapauksessa aja vaikka sinne... tsiisus sentään... heti ennen kuin on liian myöhäistä!!!

se on jo kiinni, yritin soittaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
LÄÄKÄRIIN, kaverin koiralla oli juuttunut " keppi" kurkkuun ja kukaan ei tiennyt sitä, koira vaan lakkasi syömästä ja juomasta, joutuivat leikkaaman sen pois!!!

jotain voi tosiaan olla juuttunut kurkkuun...