Mikähän meidän koiralla on? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Koiralle apua:
Yritä juottaa ruiskulla vettä pieniä määriä lyhyin väliajoin,ettei koiran elimistö kuivu.Tuo 4-5 päivää on jo aina kauan ilman nestettä.Ja ehdottomasti soitto eläinlääkäriin!Kai sulla iltaisin on auto käytössä,jos veisit silloin päivystävään eläinlääkäriin!

mä en edes tiedä missä on päivystävä eläinlääkäri :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:
soita heti lääkäriin... koirahan kuivuu kun ei juo eikä syö mitään... Eiköhän ne hätätapauksessa aja vaikka sinne... tsiisus sentään... heti ennen kuin on liian myöhäistä!!!

se on jo kiinni, yritin soittaa!!

löytyykö päivystävää mistään??? kunnaneläinlääkäriä???

soita heti lääkäriin... koirahan kuivuu kun ei juo eikä syö mitään... Eiköhän ne hätätapauksessa aja vaikka sinne... tsiisus sentään... heti ennen kuin on liian myöhäistä!!!

Kai sielläkin päivystä eläinlääkäri on!!?

nyt mars matkaan!! tai soitat sitten se lekurin kotiin..on niitä sellasiakin jotka tekevät "hätätapauksissa" kotikäyntejä..ja musta tuntuu että tämä on hätätapaus..

http://www.google.fi/search?q=p%C3%A4ivyst%C3%A4v%C3%A4+el%C3%A4inl%C3%A4%C3%A4k%C3%A4ri&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

Päivystäviä eläinlääkäreitä

Etkö koiraa hankkiessa ajatellut,että koiran täytyy päästä eläinlääkäriinkin,jos joku hätä tulee..?Minulla sama mielipide huh:n kanssa:
Se kyyti kyllä löytyy sitten vaikka mistä,kunhan sairas eläin pääsee hoitoon!

Joka alueella on päivystävä ell!!! Soita kenelle tahansa teidän alueen ell:lle, niin siellä pitäis olla vastaaja, mistä saat suoran numeron päivystävälle!

Kyllä meilläkin isompi koira saattaa kesähelteillä vetää parhaillaan 5 päivän paastoja omasta tahdostaan, mutta ei se ole koskaan lakannu juomasta sinä aikana. Soitahan nyt vaan.

Miksi kummassa hankit edes koiraa, ellet ole valmis näkemään vaivaa sen eteen edes tuossa tapauksessa?? Kunnalla on päivystävä lääkäri, että otappa nyt puhelin käteen ja soita, ei voi olla noin vaikeaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.google.fi/search?q=p%C3%A4ivyst%C3%A4v%C3%A4+el%C3%A4inl%C3%A4%C3%A4k%C3%A4ri&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a

Päivystäviä eläinlääkäreitä

Soita mihin vaan ja kysy!!!

Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:
Miksi kummassa hankit edes koiraa, ellet ole valmis näkemään vaivaa sen eteen edes tuossa tapauksessa?? Kunnalla on päivystävä lääkäri, että otappa nyt puhelin käteen ja soita, ei voi olla noin vaikeaa!

Täysi peesi tähän!!!!Toimi nainen äläkä täällä jahkaa!

No voi perkele sentään... Juu ja koira hankitaan sen takia että on aina kyyti :o Minkä minä voin että ei satu kellään autoa olemaan ja mies tekee pitkään päivää töissä..
aina saa paskaa niskaan!!!

kyllä toi koira on saatava lääkäriin, tai se ois pitäny viedä jo aikoja sitten jos ei kerta juo :o jos ei tiedä missä on ell, niin varmaan kandee alkaa selvittää esim. netistä tms. ja hätätapauksessa mä ainaki lainaisin autoa vaikka naapurilta tai tosiaan pyytäis lääkärin tulee kotiin. kyllä 3-4 pvää on tosi pitkä aika ilman vettä! toivottavasti oot jo toimimassa asian hyväksi :hug:

satu soita vaikka 118 ja pyydä yhdistämään teidän kunnan eläinlääkärille. kerro tilanne ja pyydä tulemaan, jos et itse pääse viemään esim taksilla. tai soita miehellesi ja kysy voiko lähteä töistä tulemaan...

No voi perkele sentään... Juu ja koira hankitaan sen takia että on aina kyyti :o Minkä minä voin että ei satu kellään autoa olemaan ja mies tekee pitkään päivää töissä..

Miksiköhän sitä sataa niskaan? Kannattaa, ihan tosissaan, joskus toimia, eikä vaan "vinkua" :/ Onhan tässä jo ollut monta päivää aikaa....

Vähän h******* äkkiä lääkäriin koiran kanssa!! Ilman ruokaa vielä pärjää mutta jos tosiaan ollu 4-5 päivää ilman vettä niin ihme ettei ole jo aivan kuivunut. Tiedätkö miten tarkistaa sen kuinka pahasti koira on kuivunut?
Lusikalla tai ruiskulla vettä suuhun, ruoka ei niin tärkeää. Riisin keitinlientä voi antaa myös jos noin kauan ollut syömättäkin. Ja sitten lääkäriin, taksilla pääsee!

Miksiköhän sitä sataa niskaan? Kannattaa, ihan tosissaan, joskus toimia, eikä vaan "vinkua" :/ Onhan tässä jo ollut monta päivää aikaa....

mähän sanoin että olen yrittäny soittaa mut aina tulee sama vastaus, joten olen toiminutkin.. Vingu vaan yksinäs, mulla menee hermot kun eläinlääkärikään ei voi tosissaan ottaa

Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
Vähän h******* äkkiä lääkäriin koiran kanssa!! Ilman ruokaa vielä pärjää mutta jos tosiaan ollu 4-5 päivää ilman vettä niin ihme ettei ole jo aivan kuivunut. Tiedätkö miten tarkistaa sen kuinka pahasti koira on kuivunut?
Lusikalla tai ruiskulla vettä suuhun, ruoka ei niin tärkeää. Riisin keitinlientä voi antaa myös jos noin kauan ollut syömättäkin. Ja sitten lääkäriin, taksilla pääsee!

ai itse tarkistaa? :ashamed: en osaa tarkistaa :ashamed:

no ihan sama vastaus sieltä tuli nytkin.. Juota ruiskulla vettä ja jos ei illalla tai aamullakaa syö niin sitten varata aika sinne |O
ja nyt oli eri eläinlääkäri

Outoa että noin sanoo jos jo monta päivää ollut juomatta.Soittaisin silti vielä pariin muuhunkin eläinlääkäriin.Joko johonkin noista päivystävistä tai sitten johonkin joka on myöhempään auki.Eihän sen väliä vaikka ei olesi sieltä teidän läheltä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ihan sama vastaus sieltä tuli nytkin.. Juota ruiskulla vettä ja jos ei illalla tai aamullakaa syö niin sitten varata aika sinne |O
ja nyt oli eri eläinlääkäri

Outoa että noin sanoo jos jo monta päivää ollut juomatta.Soittaisin silti vielä pariin muuhunkin eläinlääkäriin.Joko johonkin noista päivystävistä tai sitten johonkin joka on myöhempään auki.Eihän sen väliä vaikka ei olesi sieltä teidän läheltä :hug:

itsekin ihmettelen mutta kaippa nuo siellä lääkärissä tietää ku kaksi jo nuin sanonu