P
Pohdintaa
Vieras
Hiljaiseloa jälleen makuuhuoneen puolella ja suuresti ihmettelen tätä miksi asia meillä toistuvaa. Oletin ja toivoin, että viime viikon lopulla ois hommailtu, kun mies lähti vkl:si työpaikan rientoihin. Vaan petyimpä pahasti, vaikka mahdollisuuksia olis ollut useita. No sitten ajattelin, että kaipa se sunnuntaina krapulassa hyppää päälle, kun yleensä silloin halut miehellä suuret. Vaan mitäpä tekee mies... Ei osoita millään tavalla kiinnostusta mua kohtaan seksuaalisesti. Tuli mieleen jo ihan kamalia ajatuksia, että siellä reissussa on tietysti petetty jne.
Olen yrittänyt etsiä merkkejä muutoksista siis miehessä tapahtuvia, mutta mitään muuta en ole huomannut tämän haluttomuuden lisäksi, kun sen että pinna tuntuu olevan miehellä kovin kireällä.
Itse en enään jaksa alkaa keskustelemaan tästä miten tärkeää on minulle ja ylipäänsä parisuhteelle se, että on seksuaalista kanssakäymistä. Itseä ei kiinnosta halailla, pussailla jne. kun asia ei kuitenkaan johda mihinkään muuhun. Jotenkin tuntuu, että en vain kelpaa tuolle miehelle...
Olen yrittänyt etsiä merkkejä muutoksista siis miehessä tapahtuvia, mutta mitään muuta en ole huomannut tämän haluttomuuden lisäksi, kun sen että pinna tuntuu olevan miehellä kovin kireällä.
Itse en enään jaksa alkaa keskustelemaan tästä miten tärkeää on minulle ja ylipäänsä parisuhteelle se, että on seksuaalista kanssakäymistä. Itseä ei kiinnosta halailla, pussailla jne. kun asia ei kuitenkaan johda mihinkään muuhun. Jotenkin tuntuu, että en vain kelpaa tuolle miehelle...