Mikähän miehellä taas on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pohdintaa

Vieras
Hiljaiseloa jälleen makuuhuoneen puolella ja suuresti ihmettelen tätä miksi asia meillä toistuvaa. Oletin ja toivoin, että viime viikon lopulla ois hommailtu, kun mies lähti vkl:si työpaikan rientoihin. Vaan petyimpä pahasti, vaikka mahdollisuuksia olis ollut useita. No sitten ajattelin, että kaipa se sunnuntaina krapulassa hyppää päälle, kun yleensä silloin halut miehellä suuret. Vaan mitäpä tekee mies... Ei osoita millään tavalla kiinnostusta mua kohtaan seksuaalisesti. Tuli mieleen jo ihan kamalia ajatuksia, että siellä reissussa on tietysti petetty jne.
Olen yrittänyt etsiä merkkejä muutoksista siis miehessä tapahtuvia, mutta mitään muuta en ole huomannut tämän haluttomuuden lisäksi, kun sen että pinna tuntuu olevan miehellä kovin kireällä.
Itse en enään jaksa alkaa keskustelemaan tästä miten tärkeää on minulle ja ylipäänsä parisuhteelle se, että on seksuaalista kanssakäymistä. Itseä ei kiinnosta halailla, pussailla jne. kun asia ei kuitenkaan johda mihinkään muuhun. Jotenkin tuntuu, että en vain kelpaa tuolle miehelle...

Meillä on kanssa noita hiljaisia kausia välillä eikä niistä miehen kanssa ikinä saa keskustelua aikaiseksi. Se ei vaan puhu! Usein tuntuu olevan kyllä työstressiä.

mä olen jo suosiolla lopettanu miehen piinaamisen näillä seksiasioilla. Mulla olisi haluja, mutta miehellä ei ilmeisesti, ja eikai mun auta kun hyväksyä se. Olen puhunut miehen kanssa, mutten mitään vastausta saanut, joten en jaksa yrittää..

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;21970980:
mä olen jo suosiolla lopettanu miehen piinaamisen näillä seksiasioilla. Mulla olisi haluja, mutta miehellä ei ilmeisesti, ja eikai mun auta kun hyväksyä se. Olen puhunut miehen kanssa, mutten mitään vastausta saanut, joten en jaksa yrittää..

Joo, näin minäkin ajattelin. Jotenkin vaan tuntuu ikävältä, että tähänkään asiaan ei meidän kohdalla löydy kultaista keskitietä mikä tyydyttäisi kummankin tarpeet. Suututtaa, kun toinen on itsekäs ja ajattelee vain itseä eli ottaa silloin, kun huvittaa ja välillä näitä viikkoja kestäviä haluuttomuus kausia saa sitten pohtia, että missä vika.
Itse en tiedä pystynkö tyytymään kuinka pitkään tähän vai johtaako tämä mihin. Jotenkin katkerana ajattelen, että tarvitseeko tähän edes tyytyä?

Joo, näin minäkin ajattelin. Jotenkin vaan tuntuu ikävältä, että tähänkään asiaan ei meidän kohdalla löydy kultaista keskitietä mikä tyydyttäisi kummankin tarpeet. Suututtaa, kun toinen on itsekäs ja ajattelee vain itseä eli ottaa silloin, kun huvittaa ja välillä näitä viikkoja kestäviä haluuttomuus kausia saa sitten pohtia, että missä vika.
Itse en tiedä pystynkö tyytymään kuinka pitkään tähän vai johtaako tämä mihin. Jotenkin katkerana ajattelen, että tarvitseeko tähän edes tyytyä?

Jos se ei itsestä tunnu hyvältä ja aiheuttaa ylimääräistä huolenaihetta, niin mielestäni ei tarvitse tyytyä, ja sanoisin sen miehelle suoraan. Itse vielä odottelen ja katselen rauhassa, tapahtuuko mitään muutosta parempaan(jos ei, niin on kai pakko vaihtaa sellaiseen jolle seksi maistuu).

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;21971051:
Jos se ei itsestä tunnu hyvältä ja aiheuttaa ylimääräistä huolenaihetta, niin mielestäni ei tarvitse tyytyä, ja sanoisin sen miehelle suoraan. Itse vielä odottelen ja katselen rauhassa, tapahtuuko mitään muutosta parempaan(jos ei, niin on kai pakko vaihtaa sellaiseen jolle seksi maistuu).

Meillä ainakin mies on tietoinen mitä minä tarvitsen ja olen sen hänelle sanonut monesti. Nyt vaan en jaksa taas asiaa alkaa puimaan. Kai se sit jossain vaiheessa taas ihmettelee mikä mua vaivaa, kun olen kiukkuinen ja vittuilen sille kaikista asioista. En näe, että asia ei olis tarpeeksi hyvä syy erota, koska mielestäni seksi vaan sattuu kuulumaan parisuhteeseen ja jotenkin asian on tyydytettävä molempia osapuolia... Vaikka kuulostaa ehkä aika kamalalta...

Sympatiseeraan APtä mutta en malta olla muistuttamatta, että haluttomasta puolisosta kärsiviä miehiä on moninkertaisesti vastaaviin naisiin verrattuna.

Jos mies raportoisi täällä samasta ongelmasta niin hän saisi kuulla olevansa sika jonka olisi syytä pikaisesti lopettaa turhanaikainen vonkaaminen.

Yhteistyössä