mikähän mua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Eli aina kun seison ja teen jotain esim tiskaan,kuorin perunoita ,puristan finnejä :snotty: siis seison paikallani pidempään ja teen jotain niin alkaa huippaa,huono olo.
On mulla niskat ollut aina jumissa. käyn hierojalla.
verenpaine oli ainakin raskausaikana tosi hyvä. siitä 2vuotta aikaa

Käytkö tavallisella hierojalla? Kokeiles kerran sellaista paikkaa kuin hoitola Pehmeät luonnonmukaiset hoidot. On vaan pari kertaa saanut minut takaisin jaloilleen kun ristiselässä ollut ongelmia. Taitaa olla jäsenkorjauksen nimellä tuo hoito.
Etkös sinä Porissa päin asu? Etten ihan läpiä päähäni kirjoita :snotty:

jooo asun mutta mulla tuttu hieroja joka on halpa. mä saan vie erikoishintaan mutta muuten se maksa 10e tunti. hieroo iltaisin. voin antaa sulle yhteistiedot jos kiiinnostaa?

Mulla on noin niskat varmaan jotain kroonista kun on jo ala-asteelta asti ollut jumissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Eli aina kun seison ja teen jotain esim tiskaan,kuorin perunoita ,puristan finnejä :snotty: siis seison paikallani pidempään ja teen jotain niin alkaa huippaa,huono olo.
On mulla niskat ollut aina jumissa. käyn hierojalla.
verenpaine oli ainakin raskausaikana tosi hyvä. siitä 2vuotta aikaa

Huipulla tulee *vanha suomalainen sananlasku*

laitan huomenna. en jaksa alkaa enään kaivaa. muuten en oo porista kun ulvilasta :D

se hieroja muuten on vanha mies joka hieroo kotonaan ja sen nimi on JORMA :laugh:
mut tosiaan se on tosi mukava ihminen ja sillä on erikseen huone sille hieronnalle. ei keskellä olkkaria

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mikä tuossa nimessä naurattaa?

Triviaa

* Eräissä slangeissa sanalla 'jorma' tarkoitetaan penistä[1].
* Jyväskylän Lyseon lukion oppilaskunnan lehti on nimeltään Jorma.

1. ? http://koti.mbnet.fi/lax86/index3.php
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jorma tuolta alahaalta kopioitu

siksi naurattaa

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mikä tuossa nimessä naurattaa?

Kai se on mielleyhtymä johonkin ihan muuhun, lempinimi kun taitaa olla....
Että kiitti vaan Dietorelle, nyt en ainaskaan voi mennä sinne hierottavaksi

:laugh:

no. just sitä yksi kerta hierojan kanssa naurettiiin. sitä nimeä. sille kerroinkin että mitäs se nimi tarkoittaa nuorisokielellä. se tarkisti wikipediasta :laugh:
on oikeasti ihan huippu tyyppi kun siihen tutustuu

Yhteistyössä