Mikähän mun makuaistissa on vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gwendolyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gwendolyne

Jäsen
04.04.2007
628
0
16
En pysty enää syömään mitään puolivalmisteita tai valmiiksi marinoituja lihoja, kun kaikki maistuu niin suolaiselle :x Ei seitifileitä, kanaa tms.

Äsken tilattiin pizza, kun ei ollut pizza-aineita kotona (tykkään yli kaiken vääntää pizaa itse) enkä pystynyt syömään sitä, koska se haisi mun mielestä maalille :/

Olen ennen tykännyt kohtuullisen suolaisesta ruoasta, mutta ei enää pysty sitten millään.

Oon rv:llä 34 nyt, johtuneeko siitä?

Toinen juttu:

Oltiin tuossa hiekkalaatikolla tytön 3 v kanssa ja tyttö antoi minulle hiekkaa sellaisessa laakeassa astiassa ja sanoi "tässä sulle kakku, syö siitä".
Olin ihan :p Olisin siis oikeasti halunnut ottaa sitä hiekkaa lusikallisen suuhuni :whistle: (mitäköhän tyttö olisi sanonut) Ei luulisi tällä maidonkäytöllä olevan kalkinpuutosta, voisikohan olla jotain muuta puutostilaa?

No sanoisin että Onneksi olkoon, olet saanut makuaistisi takaisin :flower:

Minua hirvittää se, miten kaikki vanhemmat ihmiset (äitini ikäluokkaa ja vanhemmat) on tunkemassa pojan ruokiin joka ikisessä paikassa voita tai jos ei nyt voita niin suolaa ainakin, noinniin kun mauksi |O Kiitos mutta ei kiitos, haluttaisi että tuo ihmisen alku oppisi ensin maistamaan Oikeita makuja ennen kun makunystyrät poltetaan sillä yltiöpäisellä suolan käytöllä.

Ja tuohon toiseen en osaa sanoa mitään, kai se raskaus voi aiheuttaa himoa jos toista :whistle: Mies on kertonut kotipitäjänsä ensyisen nuoriso-ohjaajan vaimon kaivaneen lusikalla keskellä talvea hiekaa pihasta ja mies lopulta ostanut pussin askarteluhiekkaa mitä vaimo oli hyvällä ruokahalulla syönyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:D Heh, taitaa olla kiinni siitä kasvavasta etukummusta. Taitaapi olla poika tulossa. ;)

Sais tullakin, kun tyttö on jo, ja lähisuvussa on yksi ainoa poika :D Yhtä rakas tottakai on, oli tyttö tai poika, mutta saa kai sitä vähän toivoa? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
:D Heh, taitaa olla kiinni siitä kasvavasta etukummusta. Taitaapi olla poika tulossa. ;)

Sais tullakin, kun tyttö on jo, ja lähisuvussa on yksi ainoa poika :D Yhtä rakas tottakai on, oli tyttö tai poika, mutta saa kai sitä vähän toivoa? ;)

Tottakai saa! Sama juttu oli meillä kuopuksesta, että tyttöä "toivottiin" kun ei ole oikein suvussa tyttöjä.
Mutta selkeästi on teille tulossa poika, mulla oli esikoisesta (poika) tuota samaa. ;) :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
No sanoisin että Onneksi olkoon, olet saanut makuaistisi takaisin :flower:

Minua hirvittää se, miten kaikki vanhemmat ihmiset (äitini ikäluokkaa ja vanhemmat) on tunkemassa pojan ruokiin joka ikisessä paikassa voita tai jos ei nyt voita niin suolaa ainakin, noinniin kun mauksi |O Kiitos mutta ei kiitos, haluttaisi että tuo ihmisen alku oppisi ensin maistamaan Oikeita makuja ennen kun makunystyrät poltetaan sillä yltiöpäisellä suolan käytöllä.

Ja tuohon toiseen en osaa sanoa mitään, kai se raskaus voi aiheuttaa himoa jos toista :whistle: Mies on kertonut kotipitäjänsä ensyisen nuoriso-ohjaajan vaimon kaivaneen lusikalla keskellä talvea hiekaa pihasta ja mies lopulta ostanut pussin askarteluhiekkaa mitä vaimo oli hyvällä ruokahalulla syönyt.

Ihan kiva joo, toivottavasti pysyykin tällaisena! Jäisi puolivalmisteet ikuisiksi ajoiksi!

Ihan oikeassa olet tuosta suolankäytöstä vanhemmilla ihmisillä, isäni on siinä ihan tolkuton. :x (Polttanut 15 vuotiaasta asti pari askia ja rapiat päivässä :x :x :x )

Yhteistyössä