En pysty enää syömään mitään puolivalmisteita tai valmiiksi marinoituja lihoja, kun kaikki maistuu niin suolaiselle :x Ei seitifileitä, kanaa tms.
Äsken tilattiin pizza, kun ei ollut pizza-aineita kotona (tykkään yli kaiken vääntää pizaa itse) enkä pystynyt syömään sitä, koska se haisi mun mielestä maalille :/
Olen ennen tykännyt kohtuullisen suolaisesta ruoasta, mutta ei enää pysty sitten millään.
Oon rv:llä 34 nyt, johtuneeko siitä?
Toinen juttu:
Oltiin tuossa hiekkalaatikolla tytön 3 v kanssa ja tyttö antoi minulle hiekkaa sellaisessa laakeassa astiassa ja sanoi "tässä sulle kakku, syö siitä".
Olin ihan
Olisin siis oikeasti halunnut ottaa sitä hiekkaa lusikallisen suuhuni
(mitäköhän tyttö olisi sanonut) Ei luulisi tällä maidonkäytöllä olevan kalkinpuutosta, voisikohan olla jotain muuta puutostilaa?
Äsken tilattiin pizza, kun ei ollut pizza-aineita kotona (tykkään yli kaiken vääntää pizaa itse) enkä pystynyt syömään sitä, koska se haisi mun mielestä maalille :/
Olen ennen tykännyt kohtuullisen suolaisesta ruoasta, mutta ei enää pysty sitten millään.
Oon rv:llä 34 nyt, johtuneeko siitä?
Toinen juttu:
Oltiin tuossa hiekkalaatikolla tytön 3 v kanssa ja tyttö antoi minulle hiekkaa sellaisessa laakeassa astiassa ja sanoi "tässä sulle kakku, syö siitä".
Olin ihan