Mikähän siinä on, että toisilla vaan ei käy flaksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gwennie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gwennie

Vieras
Mulla on eräs ystävä, ollaan tunnettu kohta jo 15 vuotta.. Hän on mielestäni todella kaunis, älykäs ja hauska, ihmiset viihtyvät hänen seurassaan, hän on sillä tavalla valloittava että bileissäkin nousee tunnelma heti kattoon :D Herkkä ja taiteellinen ihminen, ihana oikeasti. Minäkin olin itse ystävyytemme alussa vähän ihastunut häneen :ashamed:

Mä en uskonut, kun hän mulle kertoi kouluajoistaan, ja siitä että häneen ei ihastuttu, eikä hänellä ollut poikaystäviä tai kiinnostuneita. Kuulemma kuuli monelta pojalta vaan pilkkaa. Me oltiin 18-vuotiaita kun tutustuttiin. Tän meidän ystävyyden aikana olen kyllä huomannut sen, että ei hänellä tosiaan käy flaksi! Jos ollaan baarissa, hän saa ehkä katseita osakseen, vaikkei hän siihen kiinnitä itse huomiota, eikä ole mitenkään erityisesti haku päällä, mutta ehkä pari kertaa oon vaan nähnyt jonkun tulevan juttelemaan hänelle, tai yrittämään... ja ollaan tunnettu 15 vuotta! Sama juttu kaikkialla muualla. Mistähän se johtuu? Meillä on paljon yhteisiä ystäviäkin, yksi miespuolinen ystäväkin on kierrellyt kun kissa kuumaa puuroa, mutta ei koskaan tehnyt minkäänlaista aloitetta, muille vaan puhui ja kahoili. Ja sitten kun ystäväni kerran teki aloitteen, niin tää mies luikki karkuun... tai siis otti etäisyyttä.

Mä en ymmärrä, kun mun mielestä se on suunnileen ihanin nainen mitä maa päällään kantaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
jos ystäväs on erityisen hyvännäköinen niin miehet voi pelätä..

Ei hän mikään megabeibe ole, sellainen ehkä vähän rock-henkinen ennemminkin. Kaunis mutta luonnollinen. Sellainen vähän villin oloinen, mutta herkkä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos ystäväs on erityisen hyvännäköinen niin miehet voi pelätä..

Ei hän mikään megabeibe ole, sellainen ehkä vähän rock-henkinen ennemminkin. Kaunis mutta luonnollinen. Sellainen vähän villin oloinen, mutta herkkä.

sen täytyis varmaan sit jotenkin muuttaa sitä tyyliänsä.. ehkä vähän vähemmän rockimpaan suuntaan...

sen täytyis varmaan sit jotenkin muuttaa sitä tyyliänsä.. ehkä vähän vähemmän rockimpaan suuntaan...

Eikä. Se on just niin itsensä tyylinen niin kuin on :) En vaan ymmärrä, että miksei miehet juokse sen perässä. Syytä olis ;)

Eikä. Se on just niin itsensä tyylinen niin kuin on :) En vaan ymmärrä, että miksei miehet juokse sen perässä. Syytä olis ;)

sä et ole mies (ilmeisesti?) joten et sä voi tietää, mitkä seikat vetoaa miehiin...

Mulla aika smanlainen ystävätär ja sama ongelma hänellä.
Ei tosiaan mikään megababe vaan nätti, luonnollinen ja äärimmäisen herttainen ja ihana.

En pysty sanoon mistä johtuu se ettei flaksi vaan käy.

sä et ole mies (ilmeisesti?) joten et sä voi tietää, mitkä seikat vetoaa miehiin...

Joo, en olekaan. Mutta en mä oikein näe sitäkään ratkaisuna, että sen pitäis muuttaa itseään joksikin muuksi :) Eikä se mitenkään 100% rock-henkinen ole, vaikea kuvailla. Sellainen hyvällä tavalla villin ja boheeminen oloinen, muttei vaikuta kuitenkaan hutsahtavalta eikä deekulta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ei tosiaan mikään megababe vaan nätti, luonnollinen ja äärimmäisen herttainen ja ihana.

Hassua on... mulla on itsellä riittänyt aina seuraa, ja aloitteet tulee yleensä miehiltä. En mä nyt kovin kummoinen ole, en ole rumakaan mutta sellainen tavis omassa luokassani :)

Tuo on muuten jännä juttu. Silloin "nuorena" meidän kaveriporukassa oli minä (160cm, vähän pyöreä, lyhyet hiukset), Susanna (173cm, hoikka, pitkät vaaleat kiharat hiukset), ja Anne (178cm, hoikka pitkäsäärinen, punaiset hiukset). Ja se olin minä kenellä kävi paras flaksi. Ja mä olin vielä kaikkein nirsoin miesten suhteen!

Eikä missään tapauksessa pidä muuttaa itseään joksikin mitä ei ole siksi että saisi miehen!

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

Hassua on... mulla on itsellä riittänyt aina seuraa, ja aloitteet tulee yleensä miehiltä. En mä nyt kovin kummoinen ole, en ole rumakaan mutta sellainen tavis omassa luokassani :)

Juuri näin :)

Joo, en olekaan. Mutta en mä oikein näe sitäkään ratkaisuna, että sen pitäis muuttaa itseään joksikin muuksi :) Eikä se mitenkään 100% rock-henkinen ole, vaikea kuvailla. Sellainen hyvällä tavalla villin ja boheeminen oloinen, muttei vaikuta kuitenkaan hutsahtavalta eikä deekulta :D

jos se käy väärissä paikoissa? etsii vääränlaisia miehiä?

Yhteistyössä