Mikähän tossa Jotexissa mättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Åsa

Aktiivinen jäsen
19.03.2007
4 533
0
36
Tein tilauksen 1.5 ja vieläkään pakettia ei ole kuulunut :o
Sivuille en pääse kirjautumaan, herjaa että sähköpostiosoite on väärä vaikka samaan osoitteeseen sain tilausvahvistuksen!
Tahtoo ne verhot jo keittiöön |O

Alkuperäinen kirjoittaja Heccu:
Odottele vielä vaan ihan rauhassa. Mä olen joutunut ainakin odottamaan tilauksiani usein yli kuukaudenkin, eli tosi hidasta toimintaa siellä.

:o
Laitoin äsken sinne sähköpostia, saa nähdä koska vastaus sitten tulee jos toiminta on noinkin hidasta. Tilausvahvistukseen kun oli mainittu toimitusaikatauluksi 10-14vrk :whistle:

Mä vasta tilasin sieltä tuotteita ja kävin omilta sivuiltani katsomassa, niin kolmen päivän päästä tilauksesta oli paketti lähetetty. Sähköpostiakin jos olen sinne lähettänyt, niin samana päivänä olen vastauksen saanut.

Mikset pysty kirjautumaan sinne, kyllä mä ainakin äsken pystyin? Ootko siis ihan rekisteröityny sinne sivuille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset pysty kirjautumaan sinne, kyllä mä ainakin äsken pystyin? Ootko siis ihan rekisteröityny sinne sivuille?

Sivun mukaan sähköpostiosoitteeni ja asiakasnumerokin on väärä, vaikka as.numeron kopion suoraan tilausvahvistuksesta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
onko ellos ja jotex yhdistynyt? kun tänään just meinasin tilausta tehdä (en saanut tehdyksi) mutta siellä oli että voi ostaa elloksen tiliin tavaraa?

On vissiin. Elloksen sivuille pääsen ihan normaalisti kirjautumaan, mutta sieltä ei kyllä löydy Jotexin tilausta :|

Sain tänään vastauksen s.postiin. Tilaus on lähtenyt 15.5 ja toimitukseen menee 1-2 viikkoa!! Tilaus on tehty siis jo 1.5 |O
Eipä kannata tuolta tilata mitään, minkä haluaa edes saman kuukauden aikana...

Yhteistyössä