P pintelin Aktiivinen jäsen 25.10.2004 11 065 0 36 09.05.2009 #1 Tää oli jo vissiin kolmas kerta kun tekee silleen et pysähtyy ja herjaa et vesisäiliö on mukamas täynnä vaikkei siellä olisi kuin tippa vettä. :| Sit saa kaikki keinot käyttää et jatkaa kuivaamista..
Tää oli jo vissiin kolmas kerta kun tekee silleen et pysähtyy ja herjaa et vesisäiliö on mukamas täynnä vaikkei siellä olisi kuin tippa vettä. :| Sit saa kaikki keinot käyttää et jatkaa kuivaamista..