Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:No mietitään vaikka sitä, että lähtikö mun ukko oikeesti saunomaan pomolleen vai ei???!!! ois jotakin puuhaa :|
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:No mietitään vaikka sitä, että lähtikö mun ukko oikeesti saunomaan pomolleen vai ei???!!! ois jotakin puuhaa :|
Onko sulla jokin syy epäille, että ois menny jonnekin muualle :/
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:No mietitään vaikka sitä, että lähtikö mun ukko oikeesti saunomaan pomolleen vai ei???!!! ois jotakin puuhaa :|
Onko sulla jokin syy epäille, että ois menny jonnekin muualle :/
No hei kamoooon... Se on mies, se siis pettää!
Jätä se sika!
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Joo on!! Lähti meinaan 21.30 ja musta se on aika outo aika mennä saunoo jonkun luo ja varsinkin kun talossa myös pikkulapsia... ja läks viel ilman mitään saunakamppeita ja ns. baarivaatteet päällä
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Voitais puida sitä kun mulla on just nyt kauhee ilmavaiva ja pierettää niin julmasti :/ :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Voitais puida sitä kun mulla on just nyt kauhee ilmavaiva ja pierettää niin julmasti :/ :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Ei niin... kun mua toi aika oikeesti ihmetyttää??!! Ja jotenkin tietyt merkit viittaa siihen, että myös vois olla jossain muuallakin... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Ei niin... kun mua toi aika oikeesti ihmetyttää??!! Ja jotenkin tietyt merkit viittaa siihen, että myös vois olla jossain muuallakin... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Ei niin... kun mua toi aika oikeesti ihmetyttää??!! Ja jotenkin tietyt merkit viittaa siihen, että myös vois olla jossain muuallakin... :ashamed:
Etkö kysynyt suoraan että tarjooko talo puhtaat kalsaritkin??!! Siis kun ei sitä saunakassia ole olalla keikkumassa. Toi kellonaika ei kyllä mun mielestä ole mitenkään outo. Meillä on nyt kesällä käynyt paljonkin saunavieraita siihen aikaan, eihän lapset saunassa nuku niin että tuskin heitä haittaa. Saunavierailla tarkoitan siis tosiaan saunomista, en mitään ryyppäjäisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Haluatko kertoa tarkemmin niistä muista merkeistä mitkä voisivat viitata epämääräisiin menoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Ei niin... kun mua toi aika oikeesti ihmetyttää??!! Ja jotenkin tietyt merkit viittaa siihen, että myös vois olla jossain muuallakin... :ashamed:
Etkö kysynyt suoraan että tarjooko talo puhtaat kalsaritkin??!! Siis kun ei sitä saunakassia ole olalla keikkumassa. Toi kellonaika ei kyllä mun mielestä ole mitenkään outo. Meillä on nyt kesällä käynyt paljonkin saunavieraita siihen aikaan, eihän lapset saunassa nuku niin että tuskin heitä haittaa. Saunavierailla tarkoitan siis tosiaan saunomista, en mitään ryyppäjäisiä![]()
En kysynyt!! Mutta totesin vaan,että johan on outo aika lähteä... no toi saunomisreissu ei ole sieltä kuivimmasta päästä... siis viina virtaa ja silleen
:|
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Haluatko kertoa tarkemmin niistä muista merkeistä mitkä voisivat viitata epämääräisiin menoihin?
Hämärät tekstiviestit telkan deittiohjelmaan, puhelut parvekkeella, se, että meiän s.elämässä ei ole tapahtunut mitään 3kk, joka vkonloppuinen juominen, vihainen ja ärtynyt olo, hermostuu turhasta, ei mitään hellyyttä.![]()