Mikähän ystävääni vaivaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Hän on eronnut hiljattain...oli kerran tässä käymässä meillä ja sanoin miehelleni useaan otteeseen että "Risto", voisitko ottaa tuon tuosta tai Risto, voisitko antaa tuon tuolta minulle...kuullosti hänen korvaansa ehkä passaamiselta..itsellä vain ei sillä hetkellä onnistunut joten pyysin miestäni auttamaan minua. Eilen soittelimme hänen kanssaan ja sanoin puhelun aikana miehelleni "Ristolle" jotain...tämä minun ystäväni sitten matki kimeään ääneen että "Ristoo!", aivan kuin olisin joku marmattava akka. En todella ole..ehkä se hänen korvaansa sitten kuulostaa siltä kun itse on niin alistuva ja yrittää olla "kyllä minä teen kaikki mitä pyydät" tyylillä aina miesten kanssa...huh, ärsyttää!

Ehkä hän vain on niitä periaatteen naisia jotka ihan vaan periaatteen vuoksi tekevät kaiken itse ilman apua. Tai ehkä on vain katkera jos hänen miehensä ei auttanut häntä ollenkaan ja sinun auttaa. Silti todella lapsellista käytöstä häneltä. Miksi et kysy, mikä häntä vaivaa ja ärsyttääkö häntä jotenkin sinun ja miehesi välinen suhde? Kuitenkin kun suhteessa on kyse siitä että autetaan toinen toisia. Jos minä autan miestäni jossain niin hänkin auttaa vastaavasti minua.

Sinulla on väärä lähestymistapa asiaan! :/ Luovu ennakkoluuloistasi. Katso sisimpään, heidän, KAIKKIEN. Ystävälläsi on Salaisuus. ;) Miehesi ei liity tähän mitenkään. :) Hassun nimen miehellesi valitsit, jos ei siis (toivottavasti!) ollut hänen oikea nimi!!!!!!!! :D

Voi mä tiedän myös tuon kaiken Ristoista! Mutta silti... Mä RAKASTAN RISTOA! Jopa siedän sen nimenkin!

Risto on sairas nimi sairaalle psykopaatille tiedän sen! Mutta TÄMÄ RISTO ON POIKKEUS!

Toivottavasti en vain petä itseäni...

Ristosta mullakin tulee mieleen risotto, tullut ihan pienestä asti. :D Onneksi en yhtään Ristoa tunne.

Jotkut naiset olettaa että NAINEN tekee kaiken MIEHEN puolesta eikä usko tasa-arvoon. Oma äitini katsoo ihmeissään jos huudan "Antti tuotko sitä" tai "teetkö tätä" kun itse hän laitta ruuankin valmiiksi miehensä lautaselle ja vie nenän eteen.

mä kyllä ymmärrän ystäväsi reaktion, vaikka eihän teidän suhde hänelle kuulukaan.

Kuulen kuitenkin korvissani äänesi aamusta iltaan ja savu nousee korvista jo näin ajatuksen tasolla :D

Joitain naisia ärsyttää se, että jollain on mies, joka auttaa mielellään. Vielä enemmän niitä ärsyttää mies, joka tekee naiselleen palveluksia ihan pyytämättä. Sitä katkeruutta on kai vaikea piilottaa äänestä pois.

Joitain naisia ärsyttää se, että jollain on mies, joka auttaa mielellään. Vielä enemmän niitä ärsyttää mies, joka tekee naiselleen palveluksia ihan pyytämättä. Sitä katkeruutta on kai vaikea piilottaa äänestä pois.

no näin minäkin sen ajattelen..jotenkin vähän hölmöä käytöstä ystävältäni. Kyllä aijon sanoa hänelle seuraavan kerran kun "Risto" juttuja tulee. :D Hänellä on todella vaikeaa muutenkin kun eronnut, ei kestä vissiin yhtään muitten hyviä suhteita. Risto on mielestäni normaali miehen nimi, ei siinä mitään..tunnen oikeasti parikin Ristoa. :D Mieheni nimi tosin ei ole Risto vaan.."Risto".

Yhteistyössä