Miks ei voi uskoa että ei on ei?

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Kaverit siis... Tai no pari kaveria. Jankuttanu kuuesta asti että lähtisin baariin tännään, tyttöjen iltaa ensin viettään johonki. Sanoin etten jaksa. Sitte sanoin että oon kipeä. Sitte sanoin että oon yksin vauvan kans yön enkä saa sitä hoitoon enkä haluakkaan. Olen suunnitellu mukavan illan ihan itekseen oloon, eikä tosiaan varsinkaan mikkään baari kiinnosta, jos oisin terve niin tyttöjen ilta vois kiinnostaakki.

Mutko ei. Jankuti jankuti. Viestiä pukkaa vähän väliä.... :headwall:
Nyt päätin etten ennää vastaa viesteihin enkä puheluihin, paitti jos mies soittaa tms...

Joo, ei aina ole fiilistä tai mahdollisuuskaan lähteä.. Onko sun kaverit lapsettomia? Silloin on vaikeampi tajuta ettei vauvan äiti noin vain voi lahteä baariin, tai aina haluakaan. Meillä on kaksi alle kolme vuotiasta lasta, ja on aina aikalailla hommaa järjestää kaikki hoitosysteemit ja muut, että joskus harvoin pääsee ulos. Silloin on kyllä ollut yleensä tosi hauskaa kun harvoin pääsee viihteelle, ja sitten onkin taas ikävä muksuja ja sitä arkea. Älä vaan vastaa puhelimeen tai viesteihin jos ei sinnikkäät kaverit usko, vaikka kivahan se on että mukaan kysytään, vai?

Yhteistyössä