I
ihmettelen vaan
Vieras
jos on yksin viihteellä niin jutuissa hänen kanssaan tulee oltua ja muistellaan mitä tuli joskus porukalla sekoiltua nuorempana. mut jos on avokkinsa kanssa liikentees niin on lähestulkoon niin ettei tunnista. tervehtii kylläki. nyt on pari kertaa viime päivinä nähty kaupassa mut mies ei tervehdi. avokkinsa on ollut molemmilla kerroilla mukana
pari vuotta sitte istuskeltiin ravintolassa vierekkäin. mä nojasin aavistuksen verran eteenpäin ja miehen käsivarsi meni mun selän takaa ja käsi oli mun vieressä. yhes vaihees mies sano että voi ku mun käsi on täs näin. mä sitte sanoin et ota se sitten pois. mies ei tehnyt elettäkää et ottais kätensä pois. mies seurusteli tuolloin jo saman naisen kans jonka kans on ny
että ihmetyyppi
pari vuotta sitte istuskeltiin ravintolassa vierekkäin. mä nojasin aavistuksen verran eteenpäin ja miehen käsivarsi meni mun selän takaa ja käsi oli mun vieressä. yhes vaihees mies sano että voi ku mun käsi on täs näin. mä sitte sanoin et ota se sitten pois. mies ei tehnyt elettäkää et ottais kätensä pois. mies seurusteli tuolloin jo saman naisen kans jonka kans on ny
että ihmetyyppi