Miks ex mies kyttää minua kun olen töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TAINA79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TAINA79

Vieras
Entinen mies tulee kyttäämään työpaikkani lähelle kun olen mennyt aamulla 6 töihin ja hän kyttää siinä ainakin puolituntia vaikka näkee mun olevan töissä koska autoni näkyy siellä.
Miks hän tekee näin minulle ja mikä häntä vaivaa?Rakastan häntä vieläkin syvästi ja olemme välilä tapailleet mutta aina pitäs tehdä kuin hän sanoo ja minä olen tossu alla :(

Pysy erossa. Ei oo mihellä asiat kunnossa. Kyttäämistä,seuraavaksi rupeaa sit sua syyttelemään kaikesta,ja sit saatkin jo turpaasi,asioista joita olet muka tehnyt.

Viimeksi kun näemme minun piti hänen hänen mielen mukaan mennä häntä tapaamaan vaikka olin sopinut muuta menoa niin hänelle ei kelvannut minun syyni miksi en tulisi ja suostuin sitten hänen mielikseen meneen koska hän vaati et juuri silloin nähdään ja muuten hän ei halua nähä mua.
Pussailimme ja hivelimme toisiamme ikävästä hän sanoi ettei anna nyt seksiä koska seuraavalla kerralla vasta kun en oo ollut kunnolla.
Hän on vasta sanonut mua huoraksi kun luuli minulla olevan uusi mies vaikka ei ole.
Sain kerran keskenmenon kun odotin hänelle lasta ja haluaisin uuden vauvan hänen kanssaan mut hän sanoo vasta 3 vuoden kuluttua :(
Miten saisin hänet suostuteltua et saisin vauvan?Oon ollut tosi surullinen ja masentunut siitä saakka koska pelkään etten raskaudu enään :(

Viimeksi kun näemme minun piti hänen hänen mielen mukaan mennä häntä tapaamaan vaikka olin sopinut muuta menoa niin hänelle ei kelvannut minun syyni miksi en tulisi ja suostuin sitten hänen mielikseen meneen koska hän vaati et juuri silloin nähdään ja muuten hän ei halua nähä mua.
Pussailimme ja hivelimme toisiamme ikävästä hän sanoi ettei anna nyt seksiä koska seuraavalla kerralla vasta kun en oo ollut kunnolla.
Hän on vasta sanonut mua huoraksi kun luuli minulla olevan uusi mies vaikka ei ole.
Sain kerran keskenmenon kun odotin hänelle lasta ja haluaisin uuden vauvan hänen kanssaan mut hän sanoo vasta 3 vuoden kuluttua :(
Miten saisin hänet suostuteltua et saisin vauvan?Oon ollut tosi surullinen ja masentunut siitä saakka koska pelkään etten raskaudu enään :(
WTF

• Tykkää
Reactions: Uska
Kerran sammuin kun olimme harrastaneet seksii niin hän jatkoi silti vaikka näki et sammuin heräsin siihen kun hän nai mua takaapäin ja sanoin silloin hänelle et lopettaa ja hän oli pannut mua silloin kumitta koko ajan sen jälkeen kun sammahdin.Hän sano et ei se haittaa vaikka hän kumitta mua naikin ja kyllä suutuin hänelle koska minusta tuo oli törkeää käytöstä häneltä pelkäsin häntä koska hän teki niin.Hän on 50v ja minä taas 20v tää ei oo provo.

Olimme saunomassa mökillä missä oli tämän ex miespuolisia kavereita myös juomassa ja ex juotti minulle aika paljon viinaa no päähänhän se lopulti meni ja olin ihan kaato kunnossa kun menimme exän kans saunaan siellä pussailtiin ja kohta olimme hommissa en muista käyttikö hän ehkäsyä ollenkaan ja hänen kaverinsa myös nai minua kuulin häntä ensin mun exäksi mut en muista missä vaiheessa tämä hänen kaveri tuli saunaan kun naimme exän kans niin et hän pani mua takaa ja nojasin lauteisiin jossain välissä huomasin et ex oli jättänt mut saunaan yksin tämän kaverinsa kanssa ja hän ei lopetanut se sanoi tätähän sä haluat koko ajan exältä ja he nauroivat mulle saunan jälkeen ja haukkuivat huoraksi.Itkin ja keräsin vaatteet ja lähdin taksilla kotiin en sen jälkeen ole nähnyt exääni koska en kehtaa häntä kohdata tapahtuneen jälkeen,koska tuntui et se oli mun syyni :(

Kyllä on ukot nauraneet kun on 20v naista saaneet panna kun itse annat jalat levällään ei ihme et huoraksi haukkuvat sua.
Taidat olla aikamoinen jakorasia voisin mäkin panna sua jos haluat =)

Mistä tiedät onko he kuvanneet sua nettiin tältä hupakolta saa helposti ja vielä ilman juota vain känniin ja pane minkä kerkiät..Taidat olla joku 17vee joka antaa vanhemmille miehille pillua.

Yhteistyössä