Miks kaikki hyvä päättyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ihmiset masentuu ja ahdistuu ennen joulua. Jouluna kaikilla on odotuksia ja kun kaikki meneekin toisin, niin ahdistutaan. Mitäs kun minä ahdistun ja masennun joulun jälkeen? Kaikki ihana kiireettömyys ja yhdessäolo loppuu. Ei se arki itsessään tunnu pahalta, siitä ei siis johdu. Jotenkin vaan tulee tyhjä olo kun joulu päättyy. Kaikki on jotenkin ohi.

Mä en enää pidä joulusta. Se epäonnistuu ja menee pieleen lähes joka kerta. Viime vuonna onnistui paremmin kuin tänä vuonna.
Eikä mulla ainakaan ole jouluisin mitään erityistä hyvää oloa tai hyvää mieltä. Pikemminkin päin vastoin. Jouluna kaikki epäonnistumiset vaan korostuu entisestään. Itkettää koko joulu.

Mä en enää pidä joulusta. Se epäonnistuu ja menee pieleen lähes joka kerta. Viime vuonna onnistui paremmin kuin tänä vuonna.
Eikä mulla ainakaan ole jouluisin mitään erityistä hyvää oloa tai hyvää mieltä. Pikemminkin päin vastoin. Jouluna kaikki epäonnistumiset vaan korostuu entisestään. Itkettää koko joulu.
Vauva av:lla on samasta aiheesta ketju.
Nykyään parasta on olla yksin kotona ja olla netin kautta yhteydessä läheisiin. Amerikan Bold and Beautiful-jaksossa tänään juhlittiin jouluaattoa. Upea jakso jokavuotisena traditiona. Toivottavasti palstahöirikkö ei tule ilkkumaan sarjaa myös tähän ketjuun.
Ssin vatsavaivoja raa’asta porkkanasta. Onneksi olo helpotti.
Totean kuin Kaunareiden Eric. Tämä joulu on elämäni paras.
Ehkä löydän huomenna kaupasta yksinasujan joululounaan, josta oli puhetta netissä. Hinta alle viisi euroa.
Uutisklippi Hurstin joulujuhlasta liikutti. Ihmisillä on todella hätä toimeentulosta, ja kyllä näillä avoimilla keskustelupalstoilla on vielä tarvetta.
Lue Hesarin juttu nettipaastosta. Nettipaasto saattaa auttaa masennukseen paremmin kuin masennuslääke.

Nykyään parasta on olla yksin kotona ja olla netin kautta yhteydessä läheisiin. Amerikan Bold and Beautiful-jaksossa tänään juhlittiin jouluaattoa. Upea jakso jokavuotisena traditiona. Toivottavasti palstahäirikkö ei tule ilkkumaan sarjaa myös tähän ketjuun.
Ehkä löydän huomenna kaupasta yksinasujan joululounaan, josta oli puhetta netissä. Hinta alle viisi euroa.
Uutisklippi Hurstin joulujuhlasta liikutti. Ihmisillä on todella hätä toimeentulosta, ja kyllä näillä avoimilla keskustelupalstoilla on vielä tarvetta.
Lue Hesarin juttu nettipaastosta. Nettipaasto saattaa auttaa masennukseen paremmin kuin masennuslääke.

Miten epäonnistuu?
Siten, ettei tunnu yhtään joululle, ihmissuhteet on vaikeita, yhdessä olo on vaikeaa, jouluruoat epäonnistuu, ei pääse joulukirkkoon, ei ole koristeita eikä kuustakaan yms.
Kun lapset oli pieniä, joulut onnistui paremmin. Nyt kun ovat aikuisia niin ei meinaa enää millään onnistua edes vähäinenkään yhdessäolo. Se on kummallista.
Ensi vuonna matkustan jouluna jonnekin.

Nykyään parasta on olla yksin kotona ja olla netin kautta yhteydessä läheisiin. Amerikan Bold and Beautiful-jaksossa tänään juhlittiin jouluaattoa. Upea jakso jokavuotisena traditiona. Toivottavasti palstahöirikkö ei tule ilkkumaan sarjaa myös tähän ketjuun.
Älä puhu vauvan av:sta täällä. Ei kiinnosta niin sairas palsta.

Yhteistyössä