miks mä en liho vaikka syön:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luikku

Vieras
paljonko tarvii syödä päivässä että lihoo

työpäivinä syön
aamupala kotona jugurtti töissä puuro
välipala ylensä joku valmis salatti leipä
ruoka joku valmis ruoka tai töistä ruokaa
kahvia ja keksiä
kotona illalla ruokaa
iltapala leipää,jugurttia ja usein myös vielä jotain herkkuja

+ että syön noiden välissä monesti jotain hedelmiä yms..

paino vaan tippuu ja tippuu nyt en ollut aikoihin käynyt vaa alla ja aattelin että paino varmaan nyt nousuu kun oon syönyt niin paljon viime aikoina mutta eih:( 53kg näyttää puntari ja pituutta minulla on 171cm

Joko syöt edelleen liian vähän / liian kevyesti tai sitten on joku häiriö, esim. imeytymisessä. Mene lääkärille jos selittämättömästi alkanut paino pudota.

Ei kovin normaalilta kuulosta, etenkin jos jossain on ollut "taite", eli paino lähtenyt vain putoamaan etkä aina ole ollut erityisen hoikka ja paino pysynyt siinä samassa suunnilleen. Menepä uudestaan lääkäriin?

Mulla tasan samat mitat kun sulla!
Sain tehdä hitosti töitä että sain kiloja tän verran! Viime talvena painoin vielä 49kg joten nyt on niin voittaja-olo kun näin paljon jo painan.
Tsemppiä sulle :D

ruoka on ylensä
joku valmis ruoka kaupasta jos töissä syön tai sitten työpaikalla ihan jotain mitä asiakkaatkin syö eli normi laitos ruokaa.
kotona normi kotiruokaa perunaa,kastiketta,keittoa yms..

liikuntaa en todellakaan harrasta.
töissä käyn ja hoidan kodin ja lapset siinä mun liikunta:)

Jos sulla on vatsaongelmia ja paino tippuu niin kannattaa kyllä hakeutua uudelleen lääkäriin. Onko esim. tutkittu sellainen yksinkertainen tutkimus kuin ulosteen piiloveri?? ja sit lääkäri vois harkita lähetteitä tähystystutkimuksiin. Tuollainen vatsakipuun liittyvä painonputoaminen pitää aina tarkistaa kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lähete on eri tutkimuksiin johon menen huomenna. siinä oli mm ulosteveri

Oikein hyvä, ja tsemppiä sulle. Hyvältä tuo asia ei kuulosta ihan suoraan sanottuna, mutta jospa vaiva on hyvin hoidettavissa sitten kunhan ensin syyn löytävät.

Yhteistyössä