miks mä olen aina kateellinen kun muut lähtee baariin ja ite en pääse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
ja pelkään että puhuvat minusta seläntakana:(

kyse siis kaveriporukasta jossa meitä on monia ja paljon ollaan yhdessä ja aina jos muut menee pelkän että puhuvat minusta pahaa ja olen kateellinen kun en itse pääse tai jos minua ei pyydetä mukaan.

Mulla on vähän samanlaisia ajatuksia enkä tiedä miksi... Ehkä huono itsetunto... Oon todennu että pitää vaan soittaa ja "tuputtaa" itteään mukaan eikä saa jäädä märehtimään ja kuvittelemaan kaikenlaista, itteään siinä vaan kiusaa.

nytkin miehelle just sanoin että kurjaa kun muut on menneet ja minä en päässyt eikä minua pyydety. en jaksa aina olla se joka ruinaa mukaan:(
mies vain totesi että no anna mennä ja puhua ja olla. voi kun se olisikin niin helppoa.

Ootko joskus kuullu että puhuvat oikeasti sitte susta selän takana jotain? Meillä on kaveriporukassa vähä niin, että siitä kuka ei ole paikalla, usein puhutaan, ei mitään haukkumista tms mutta sellaiseen jännän arvostelevaan sävyyn joten siksi en usko olevani mikään poikkeus... Ja mä olen porukasta ainoa jolla on lapsia joten tunnen joskus oloni ulkopuoliseksi nykyään, muut näkevät useammin ja minä olen vähän unohtunut, kai se pitää vaan ilmottaa että hei nyt mä pääsisin mukaan, tervetullut uskoisin olevani mutta vois sitä välillä meillekin tulla vaikka kahville, tuntuu että aina vaan ryyppäjäisissä nähdään nykyään ja minä niissä käyn harvemmin.

Mutta, ei niistä harvoista ystävistä kannata kuvitelmien takia luopua, nääkin ajatukset voi olla ohimeneviä, joskus taas porukassa tosi kivaa ja hyvä tunnelma :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nytkin miehelle just sanoin että kurjaa kun muut on menneet ja minä en päässyt eikä minua pyydety. en jaksa aina olla se joka ruinaa mukaan:(
mies vain totesi että no anna mennä ja puhua ja olla. voi kun se olisikin niin helppoa.
etkös sinä ole raskaana???koetas rauhoittua....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no en todellakaan ole raskaana!sehän tästä nyt vielä puuttuisi!
sit se on toinen ap,joka on raskaana,ruinaa täällä rahaa,jättää ukkonsa, on onnellinen,menee tupakalle..jättää lapsensa sosiaaliin...ym...ym...vaihda nimimerrkkiä....

Yhteistyössä