Miks mä oon niin perkeleen ruma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpeän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häpeän

Vieras
On se niin väärin!! En halua edes peiliin katsoa kun näytän aivan järkyttävän rumalta.

Pikkusiskonikin on kuin malli, miten voi olla että samassa perheessä on näin erinäköisiä lapsia? Mun naama on kuin sian perse. Yhtä järkky.

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
En usko. Oletko vain huolittelematon?

No joo totta tuokin, ehkä huolittelematon sopii paremmin. Olen hoitovapaalla enkä jaksa laittautua vain kotioloissa. Paksut rumat rillit ja tukka laittamatta joka päivä. Masentaa tämä oma ulkonäkö.

No hanki vaikka nätit lasit tai piilarit. Sitten semmoinen leikkaus tukkaan, että näyttää suht hyvältä laittamattakin. Sitten vähän ripsaria ja huulikiiltoa. Kyllä se siitä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja häpeän:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
En usko. Oletko vain huolittelematon?

No joo totta tuokin, ehkä huolittelematon sopii paremmin. Olen hoitovapaalla enkä jaksa laittautua vain kotioloissa. Paksut rumat rillit ja tukka laittamatta joka päivä. Masentaa tämä oma ulkonäkö.

No mutta voihan... Nuohan on kaikki asioita joille on helppo itse tehdä jotain!?! Oletko varma että se on ulkonäkö mikä sua masentaa? aitaa olla joku muu asia.

Mä olen myös rumä,musta ei kaunista saa tekemälläkään ja kaikki suhteetkin kaatuneet mun ulkonäköön. Aina oon saanut kuulla et oot sä luonteeltas kaikkee mitä ikinä voi toivoa...mutta naama ei riitä

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Minulla on sama vika ja aina kun ihmiset sanovat lasteni muistuttavan minua, totean, ettei se ole heidän syynsä. Ei heitä voi perimästään syyttää.

Minäkin masennun aina, kun joku sanoo, että lapseni näyttää ihan minulta.

Yhteistyössä